שוברי קופות 22.06.09: "בדרך לחתונה" עדין חזק; "ההצעה" עקף

"ההצעה" בכיכובם של סנדרה בולוק וריאן ריינולדס חטף את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, על אף ש"בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" שנדחק ממנו, עדין שמר על רווח נאה מאד. על פי הערכות, "ההצעה" גרף בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים כ-34 מיליון דולרים וכאמור תפס את המקום הראשון. אחריו, "בדרך לחתונה" בשבוע השלישי שלו כבר, הוסיף עוד 27 מיליון דולרים למצבור של 152 מיליון דולרים – ירידה של כ-18 אחוז בלבד מהשבוע שעבר! הסכום שצבר עד כה (גם במהלך ימות השבוע שעבר) הוביל אותו לעקוף את "השומרים" ולהפוך לסרט בדירוג R (חובת ליווי הורים עד גיל 17) הרווחי ביותר ב-2009. "השומרים" החזיק בתואר עם 107 מיליון דולרים בלבד.

סרט האנימציה "למעלה – תלת מימד" התמקם לו במקום השלישי אחרי שני אלו, עם רווח מוערך של 21 מיליון דולרים שהצטברו ל-224 מיליון. הקומדיה החדשה בכיכובם של ג'ק בלאק ומייקל סרה ובהפקתו של ג'ד אפטאו, "השנה הראשונה" (ש.ל.ר, Year One), לא הרשימה מדי את הקהל והסרט פתח עם כ-20 מיליון דולרים. את החמישיה העליונה חותם מותחן הפשע "חטיפת הרכבת התחתית 123" עם רווח של 11.3 מיליון דולרים שהצטברו ל-43 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

ללא ספק סנדרה בולוק זוכה כאן למיני קאמבק. עברו עשר שנים מאז שסרט בכיכובה פתח במקום הראשון. אבל כדאי לה להירגע, כי השבוע מגיע רובוטריקים 2 !!!

http://www.efitriger.com/?p=750

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?