נטפליקס מציעה בחינם וללא מנוי כמה מתכניה הפופולרים: "דברים מוזרים", "קופסת הציפורים" ועוד

"קופסת הציפורים". סנדרה בולוק.

"קופסת הציפורים". סנדרה בולוק.

נטפליקס החלה להציע בחינם וללא צורך בחשבון מנוי, כמה מהתכנים המקוריים המדוברים ביותר שלה לצפיה. התכנים מוגשים לצפיה בסטרימינג דרך אתר השירות, במדור יעודי הנקרא "לצפות בחינם" (Watch Free) שנכון לעכשיו הוא די מוצנע ואין אליו קישור מדף הבית של האתר, אלא הצופים נדרשים להיכנס אליו ישירות או דרך קישור חיצוני (מכאן או ממנועי חיפוש). את הצפיה בכל התכנים הזמינים בחינם מקדימה פרסומת בת 28 שניות לנטפליקס, וגם בסיום הצפיה מוצעת האפשרות להירשם למנוי בתשלום.

הסרטים המוצעים בחינם נכון לרגע השקת האפשרות הם: "קופסת הציפורים" עם סנדרה בולוק, "תעלומת רצח" עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון, "בייבי בוס" המונפש, ו"האפיפיורים" המועמד לאוסקר עם ג'ונתן פרייס ואנתוני הופקינס. בתחום הסדרות מוצעים פרקי הבכורה (פיילוט) של הסדרות "דברים מוזרים" המד"בית, הריאליטי "אהבה עיוורת", "גרייס ופרנקי" עם ג'יין פונדה ולילי טומלין, "אליטה" הטלנובלית, "כשהם רואים אותנו" של אווה דוברניי ו"הכוכב שלנו" על הטבע. עם זאת מובטח במדור כי "הכותרים עשויים להשתנות מפעם לפעם".

על אף שמדובר בסטרימינג, הצפיה בתכנים החינמים מתאפשרת רק בדפדפני מחשב ומכשירי אנדרואיד (כלומר אין תמיכה באייפון). זוהי אינה הפעם הראשונה שנטפליקס מציעה את תכניה בחינם, ובעבר היא הציעה אותם דרך פלטפורמת יוטיוב. השוני הוא שהפעם מדובר בצפיה ישירות דרך נטפליקס, ולא דרך שירות צד שלישי.

היכנסו למדור 'לצפיה בחינם' בנטפליקס

[…] בחינם ל-48 שעות למנוים חדשים, אחרי שבתחילת ספטמבר החלה להציע בחינם וללא מנוי מבחר מצומצם מתכניה המקוריים. אז בהמשך לרף הכניסה הנמוך שהיא מציעה במגוון דרכים, […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?