"הצוואה" של ג'ון גרישם יעובד לקולנוע

הצוואה, ג'ון גרישםעיבוד קולנועי חדש מתוכנן לרב המכר המשפטי של ג'ון גרישם מ-1999, "הצוואה". לפי וראייטי, גרישם יקבל סכום בן שש ספרות על עיבוד הספר, שהוא ירידה דראסטית מ-6 מיליון הדולרים שהעיבוד ל"עת להרוג" העניק לו שספרו הקודם שעובד לקולנוע העניק לו, "עת להרוג".

הספר "הצוואה" מספר על מיליארדר זקן, חולה ונרגן, המכנס את בני משפחתו כדי לקרוא להם את צוואתו. שלושה פסיכיאטרים מאשרים כי הוא צלול ושפוי לחלוטין, ואז הוא מנחית עליהם מכה ניצחת: כל הונו העצום הולך לבתו מחוץ לנישואין ולא לאף אחד אחר משאר בשרו. כעת יתנהל מאבק משפטי גדול על הזכות לרשת את המיליונים.

מעולם לא נהנתי מדי מהסרטים והספרים של גרישם, להוציא "הפירמה". זה כמובן לא רם אורן, אבל התחכום בספרים ובסרטים הרגיש לי חסר. על כל פנים, לסופר יש קהל מעריצים לא קטן בעולם, והללו דרשו ממנו חזור ודרוש לעבד את סרטיו לקולנוע. הסופר לבסוף נעתר לדרישתם לפני כשלוש שנים והסיר את אי-הסכמתו הגורפת לעבד את ספריו למסך הגדול, שנמשכה כעשור. בנוסף ל"צוואה", מתוכננים לו עוד שני עיבודים, כשהאחד מהם מעוכב על עניינים משפטיים (כמה פואטי), ובשני מיועד לככב שייה לביוף.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

מאז עת להרוג, עובדו לקולנוע עוד חמישה ספרים שלו (התא, מוריד הגשם,איש הג'ינג'רברד, משחק המושבעים ולדלג על החגים) ועוד ספר אחד למיני סדרת טלוויזיה.
לא הייתי דואג לו.

אלי שגב

הוא גם מגלגל לא מעט כסף על הספרים, הוא לא באמת צריך את הסרטים 🙂

ניסחתי מחדש את המשפט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?