"הקרודים 2" – טריילר מתורגם ומדובב: המשפחה הפרה-היסטורית פוגשת משפחה יותר מודרנית

"הקרודים 2: עידן חדש".

"הקרודים 2: עידן חדש".

סרט האנימציה "הקרודים 2: עידן חדש" מבית דרים-וורקס, התחדש בקדימון-טריילר רשמי ראשון שהגיע אלינו בגרסה מתורגמת ובגרסה מדובבת לעברית. הסרט מחזיר למסך את המשפחה הפרה-היסטורית בקולם (במקור האנגלי) של ניקולס קייג'ריאן ריינולדס ואמה סטון, כשהם נתקלים במשפחה אחרת הנקרא 'בטרמן', שכמו שרומז שמה בלועזית, טוענת שהיא משפחה מפותחת וטובה יותר. כך המתח בין שתי המשפחות הולך וגובר. לקולות באנגלית מצטרפים קתרין קינרלסלי מאןפיטר דינקלייג'קלארק דיוקקלוריס ליצ'מן, וקלי מארי טראן.

חלפו 7 שנים מאז "הקרודים" המקורי הגיע לאקרנים (2013), ובאותה השנה גם הוכרז לו סרט המשך שבכלל היה אמור לעסוק באמהות ובהיסטוריה של האדם והחברה. אלא ש-3 שנים אחר כך, הוא טרם הבשיל, ואז גם אולפני יוניברסל מיזגו לתוכם את אולפני 'דרים-וורקס אנימיישן' (2016) וביטלו לחלוטין את פרויקט סרט ההמשך. אבל הביטול לא נשאר הרבה זמן, והפרויקט חזר לעבודה עם רעיון חדש וזמן הפקה לא ארוך מדי, שהביאו את הסרט שאנו רואים כעת.

נכון לעכשיו וכרגיל בצל הקורונה הכל עשוי להשתנות, אבל "הקרודים 2: עידן חדש" מיועד לעלות לאקרנים בארה"ב ב-25 בנובמבר, וסביר להניח שסמוך לכך גם אצלנו אם יפתחו עד אז בתי הקולנוע.

צפו בטריילר המתורגם (גרסה מדובבת אחריו):

או צפו בטריילר המדובב:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?