הולו תפיק את הסדרה "שטח הפקר" של הישראלים רון לשם, מריה פלדמן ואיתן מנצורי

"מומנטום". ג'יימס פורפוי.

ג'יימס פורפוי מתוך "מומנטום".

שירות הסטרימינג 'הולו' (Hulu) וערוץ הטלויזיה הצרפתי ARTE נתנו אור ירוק להפקת הסדרה "חצי הסהר הפורה" (ש.ל.ר, Fertile Crescent) מאת היוצרים הישראלים רון לשם ("אופוריה"), עמית כהן ("כפולים"), מריה פלדמן ("כפולים") ואיתן מנצורי ("בשבילה גיבורים עפים"). לשם וכהן מיועדים לכתוב את התסריט ביחד עם זאבי מוליה הצרפתי, ועודד רסקין יביים את כל שמונת הפרקים בסדרה. עדכון: הסדרה עתידה להיקרא בהולו: No Man's Land, שזה בתרגום חופשי "שטח הפקר".

העלילה מתרחשת בזמן מלחמת האזרחים בסוריה והמלחמה שם מול דאע"ש. אנטואן הוא צעיר צרפתי שמחפש את אחותו שנעלמה לאחר שהצטרפה לכוחות המורדים הכורדים, ומניחים שהיא מתה. הוא נוסע בעצמו למקומות שבהם חיה אחותו בסוריה וחובר ליחידה כורדית של לוחמות איתן הוא נוסע לאיזורים הכבושים בידי דאע"ש.  מיועדים לככב בסדרה ג'יימס פורפוי ("פחמן משודרג"), פליקס מואטי ("לשחות או לא להיות") ומלאני תיירי ("להתראות שם למעלה").

פלדמן תפיק את הסדרה דרך 'מאשה הפקות', מנצורי ויהונתן דובק יפיקו דרך 'סרטי ספירו', ותצטרף חברת ההפקות הצרפתית Haut et Court TV. במכירות לחו"ל מטפלת חברת 'פרמנטל' (Fremantle).

[…] רון לשם, עמית כהן, מריה פלדמן ואיתן מנצורי ועבור 'הולו' וערוץ הטלויזיה הצרפתי ARTE, התחדשה בקדימון-טריילר רשמי ראשון ששם הרבה דגש על […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?