"ציפור שיר" – טריילר: מותחן שתוהה מה יקרה אם הקורונה לא תעזוב ותתחזק

"ציפור שיר (ש.ל.ר)". סופיה קרסון.

"ציפור שיר". סופיה קרסון.

המותחן "ציפור שיר" (ש.ל.ר, Songbird) של אדם מייסון ובהפקת מייקל ביי, התחדש בקדימון-טריילר ראשון ומציע עתיד מזעזע לאנושות, בהמשך להתפרצות הקורונה (COVID-19) בעולם. על פי הסרט, ב-2022 האנושות מתמודדת כבר עם מוטציה הולכת ומתחזקת של הנגיף שכבר נקראת COVID-23, מה שגרם לעולם להיות בסגר כבר 4 שנים. אמריקאים שנגועים במגיפה נקרעים מבתיהם ומובלים למחנות בידוד – או מאסר – בשם 'קיו-זון'. ניקו (קיי-ג'יי אפה, "ריברדייל", "הקיץ האחרון") חסין לנגיף הקטלני אבל אינו יכול להתראות עם אהובתו, שרה, בשל הסגר. אלא שכאשר חושדים ששרה נדבקה, ניקו עושה את כל המאמצים כדי להגיע אליה לפני שהיא תועבר למחנות.

לא ברור עד כמה החזון הנורא שמציע הסרט ימשוך בימים אלה צופים – כשלא מעט מדינות בעולם מתמודדות עם 'הגל השני' של הקורונה – ולכן לדעתי הטריילר יוצא בלי תאריך הפצה בארה"ב. סוג של הטלת חכה (טריילר) למים (הצופים) כדי לבדוק את ההיענות. טוב, זה וכמובן שעתיד בתי הקולנוע לוט בערפל. הסיפור מאחורי הקלעים של הסרט מענין גם הוא: את הרעיון הגו מייסון וחברו התסריטאי סיימון בויס כשהיו בסגר ורצו לצלם משהו באייפון שלהם. אבל אז הם הצליחו למשוך שם גדול כמו מייקל ביי להפקה, ומשם הדרך לנטוש את האייפון היתה קצרה, אבל גם לא מתפזרת: בפועל הסרט צולם במשך רק 17 ימים, שזה קצר מאד לסרט בהוליווד, וצוות הצילום היה מצומצם שהרבה לעבור בדיקות קורונה ונדרש לעמוד בהגבלות הסגר בארה"ב.

עוד מופיעים בסרט שמות לא קטנים בכלל: קרייג רובינסוןבראדלי וויטפורדפיטר סטורמראלכסנדרה דדריופול וולטר האוזר ודמי מור. נחכה לראות מה יעלה בגורלה של הפצת הסרט (ישירות ל-VOD כדי להכות בברזל כשהוא חם? הפצת קולנוע מצומצמת בארה"ב?).

צפו בטריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?