"דדפול 3" יוצא לדרך עם צמד תסריטאיות זוכות אמי

"דדפול 2".

"דדפול 2".

אולפני דיסני החליטו לצאת לדרך עם "דדפול 3", סרט המשך בכיכובו של ריאן ריינולדס לדמות עם הפה המלוכלך דדפול שהגיעה אליהם במסגרת רכישת אולפני פוקס. בצעד ראשון שנעשה בפרויקט תחת שלטונם של דיסני המשפחתיים, סרט ההמשך שעשוי גם הוא להיות למבוגרים בלבד (דירוג צפיה R) כמו קודמיו שוכר את התסריטאיות האחיות והשותפות זוכות האמי וונדי מולינו וליזי מולינו-לוגלין (סדרת האנימציה "ההמבורגרים של בוב").

"דדפול" ו"דדפול 2" היו שוברי קופות ענקיים שהכניסו עד כה כ-1.5 מיליארד דולרים ביחד (כ-783-785 מיליון כל אחד) בשנים 2016 ו-2018, והשחקנים ג'וש ברולין וזאזי ביץ שהופיעו בסרט השני לצידו של ריינולדס (אשר גם המפיק והמוביל של הסדרה), הביעו תקווה שסרט שלישי יצא לפועל. ריינולדס נפגש עם דיסני וסיפר בשלהי 2019 כי בית העכבר אישר את סרט הדדפול השלישי והצמיד אותו לפיקוח של ראש אולפני-הבן מארוול, קווין פייגי. "זו פתאום הליגה של הגדולים. זה די מטורף," הוא אמר אז בריאיון בתוכנית של קלי ריפה וריאן סיקרסט, "Live With Kelly and Ryan". עם זאת, רק עכשיו קורה הצעד המשמעותי הראשון בדרך לסרט שלישי של דדפול, עם שכירתן של התסריטאיות.

את החדשות בישרו דדליין, וכמובן שהפרויקט בשלבים ראשונים בלבד, אך הוא צפוי להתחיל הפקה במהלך 2021, ובהתחשב בכך שדיויד ליץ' (שביים את "דדפול 2") עמוס מדי בשנה הקרובה – הוא כנראה לא יוכל לביים אותו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?