"סגורים" – אן האת'וואי שודדת יהלום בהדרכת דאג לימן ותחת מגבלות מגיפה

"סגורים (ש.ל.ר)".

"סגורים".

יש שני צדדים למטבע של הקומדיה-הרומנטית "סגורים" (ש.ל.ר, Locked Down) בבימויו של דאג לימן ("מר וגברת סמית'", "קצה המחר") ובכיכובם של אן האת'וואי וצ'יווטל אג'יופור, שהתחדשה בקדימון-טריילר רשמי ראשון: מצד אחד, הסרט מקליל קצת את האוירה הקודרת שמחדירה בכולנו מגיפת הקורונה ורוב הפרויקטים הקודמים שנסובו סביבה, אך מהצד השני אפילו שמדובר בסרט עם אן האת'וואי שמיועד לעלות בספינת הדגל של אולפני האחים וורנר, שירות HBO Max, מוציאים לו טריילר פחות משבועיים לפני שהוא זמין לציבור? האם זה משום טיב הסרט או חשש של האולפנים שכלל הציבור האמריקאי עוד לא מוכן לאוירה קלילה בזמן הקורונה? ואם הנימוק השני, אז למה בכלל להוציא את הסרט עכשיו?

בכל מקרה אנחנו בחודש ינואר ואין הרבה אופציות, אז יש לסרט סיכוי להדהד. העלילה מספרת על הזוג לינדה (האת'וואי) ופקסטון (אג'יופור) שבדיוק כשהם מחליטים להיפרד – נאלצים להישאר סגורים ביחד באותו הבית תחת סגר מהמגיפה המשתוללת. המשך החיים המשותפים במצבם הרומנטי מעמיד את הקשיים שלו, אבל כשלינדה מגלה שבמסגרת עבודתה מתכננים לשנע תכשיטים מחנות הכלבו המקומית, הזוג מחליט לשדוד בעצמו יהלום יקר מאד מהחנות.

הסרט מיועד לעלות לסטרימינג ב-HBO Max במדינות הרלבנטיות (שישראל אינה אחת מהן) ב-14 בינואר. אין בינתים תאריך או פלטפורמה מיועדת בישראל. עוד מופיעים בסרט מינדי קלינגסטיבן מרצ'נטלוסי בוינטוןדולה הילג'זמין סימוןבן סטילר ובן קינגסלי.

צפו בטריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?