מסור 5 יעלה ב-HOT VOD במקביל לבתי הקולנוע בישראל

לראשונה יעלה סרט קולנוע הוליוודי לשירות HOT VOD Movies באותו היום שבו הוא יוצא לאקרנים בבתי הקולנוע בישראל: סרטי יונייטד קינג יפיצו את הסרט "מסור 5" בבתי הקולנוע ובשירות הוט VOD החל מה-16 ביולי. מי שירצה להנות מחווית הקולנוע ישלם את מחיר הכרטיס המלא בן 35 השקלים החדשים, בעוד מזמיני הסרט ב-VOD יהנו ממחיר רגיל של סרט חדש בשירות העומד על 19.90 ש"ח.

בסרט החמישי בסדרה סרטי האימה, הופמן הוא האדם האחרון שיכול להמשיך במשחקי המסור. אך כשסודו עומד בפני סכנת התגלות, עליו לצאת למצוד נוסף כדי לסגור את כל הקצוות הפתוחים.ביונייטד קינג מבקשים לבדוק את הרגלי הצפיה הישראלים בסרטי אימה ולא פוסלים אפשרות להמשיך בשיתוף הפעולה הזה עם הוט גם בסרטים עתידיים. הצפי כרגע הוא הכפלת הצפיות בסרט אילו היה מוקרן רק בבתי הקולנוע.

תמיד הערכתי את יונייטד על שהם לא ממהרים לפסול סרטים מהקרנה בבתי הקולנוע (ביחוד סרטי אימה, וגם אם הם מוקרנים פה באיחור של שנה כמעט מארה"ב), ואני רואה רק ברכה חלקית בבשורה זו. אחרי חווית צפיה נוראית בבית הקולנוע עם "קחי אותי לגיהנום" (כל מיני ילדות צורחות באולם עוד כשהשחקנים רק אומרים "שלום" זה לזה – ככה זה כשסרטי אימה מוגבלים לצפיה בקולנוע עד גיל 14 בלבד), לא הייתי פוסל לראות את הסרט בנוחיות ביתי. מאידך, נוחות הבית עלולה לקסום ליותר מדי אנשים וביונייטד עלולים להבחין שיותר כדאי להפיץ סרטים ישירות ל-VOD ולדלג על בתי הקולנוע, ואז מה יהא על כל אותם זוגות צעירים שמחפשים בילוי לשישי בערב?

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

המסור 5 מצויין, שונה לחלוטין מסרטים כמו "קחי אותי לגיהנום" (הגרוע).
עצוב מאוד שאת הסרט נאלצתי להוריד מהרשת, כבר לפני כשנה!!!
בעוד כשלושה חודשים יוצא המסור 6 איתו גם יגיע לראשונה משחק מחשב מושקע באותו השם.
פשוט בדיחה, שהסרטים מגיעים אלינו כל כך מאוחר, דוגמה נוספת זה "פרוייקט לזרוס" שהחל להציג לפני כשבועיים וצפיתי בו כברלפני כשנה וחצי…

יאקוזה

דבר נוסף, אם חברת יונייטד רוצה לבדוק את הרגלי הצפייה של צופי האימה, שפשוט יקרינו את הסרטים בבכורה עולמית. פשוט נמאס להמתין שנה שלמה ולפעמים אף יותר בשביל לראות סרט אימה. הפיתרון לצערי הוא לצפות בסרטים באיכות נמוכה יותר דרך הרשת. שלא יצפו להזמנות של המסור 5 דרך ה- VOD כי כל חובבי הסדרה כבר צפו בו מזמן!

Gil15

זה לא חדש שיונייטד קינג מאחרים בהקרנת סרטים ביחס לארה"ב אחרת אין דרך להסביר את האיחור בחצי שנה של עיר הגחלת וממלכת טראבית'יה.
נוסף על כן, למרות שהמסור 5 איחר בחצי שנה לא נוצר הפרש של שנה בין מועד הקרנת הבכורה בארה"ב לבין ההקרנה בארץ, כמו שהיה שנה שעברה עם המסור 4.
אם ליונייטד קינג יהיה שכל הם יקרינו את המסור 6 בהקרנת בכורה עולמית בעותק אחד בלבד, כמו עכשיו בסינמה סיטי, ומובטחים להם הכנסות נאות.
הערה נוספת לאלי שגב: המסור 5 מוקרן רק בחצות אז די בטוח שלא יבואו ילדות לצרוח בסרט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?