"צ'רי" – טריילר מלא: טום הולנד מתמכר לסמים עם אישתו ושודד בנקים

"צ'רי". טום הולנד, סיארה בראבו.

"צ'רי". טום הולנד, סיארה בראבו.

כמה ימים אחרי הטיזר טריילר, הסרט רב הציפיות ומכופף הז'אנרים "צ'רי" של האחים ג'ו ואנתוני רוסו על פי ספרו של ניקו ווקר ובכיכובו של טום הולנד (ספיידרמן בשני סרטים משלו ואצל האחים ב"הנוקמים 4: סוף המשחק") התחדש בטריילר מלא (וגם קצת ארוך מהסטנדרט) שמציג את קו העלילה, הרבה יותר מהסצינה הבודדת שהופיעה בטיזר.

אפל מפמפמים את הסרט הזה חזק עם תקוות לאוסקר שימשיכו את הצלחתם בפרסי האמי עם "תוכנית הבוקר". האחים רוסו יושבים כאן לראשונה על כסאות הבמאים מאז "סוף המשחק" ולקחו את הולנד איתם בפעם הראשונה מחוץ לסרט ביקום הקולנועי של מארוול. הם מנסים לחשוף כאן את בעית ההתמכרות לסמי אופיואידים או סמים נרקוטים (משפחה ענפה הכוללת מורפיום אבל גם הרואין ופנטניל), שלטענתם התפשטו ברחבי ארה"ב מתוך עיר הולדתם – קליבלנד, שבאוהיו – ששם גם מתרחשת עלילת הסרט.

צ'רי משם הסרט הוא חובש צבאי שסובל מלחץ פוסט-טראומתי בגילומו של הולנד, אשר מתמכר לסמים ומדרדר לכך גם את אישתו (סיארה בראבו). הזוג צובר חובות והופך יחד לשודדי בנקים סדרתיים.

הסרט יעלה בסטרימינג 'אפל טי-וי פלוס' בישראל ובעולם החל מה-12 במרץ, אחרי שהאמריקאים יוכלו לראות אותו על המסך הגדול ב-26 בפברואר. עוד מופיעים בסרט ג'ק ריינור ומייקל גנדולפיני.

צפו בטריילר המלא:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?