רגע לפני השידור, הסדרה "בת השוטר" נודדת מערוץ KidZ לערוץ טין ניק

"בת השוטר". עידו אליאלי, מור סרוסי, ליאנה עיון, רועי רשף, עומר נודלמן.

"בת השוטר". עידו אליאלי, מור סרוסי, ליאנה עיון, רועי רשף, עומר נודלמן, מנור חקק. צילום באדיבות יח"צ.

סדרת הדרמה-פשע הישראלית "בת השוטר" של ליעד שהםדנה שץ ומיכל קופר קרן, נודדת מערוץ KidZ הפונה לילדים צעירים אל ערוץ 'טין ניק' (Teen Nick) הפונה לנוער. אמנם שני הערוצים משודרים ב-yes, אך הם מנוהלים בנפרד והסדרה היתה הפקת מקור שמימן ערוץ KidZ.

הסיבה לנדידה היא התוכן של הסדרה, שלאחר צפיה בפרקים הגמורים, הבינו קברניטי יס כי הוא מדבר יותר לנוער. בסדרה מגלמת ליאנה עיון ("ביום שהאדמה רעדה", "שכונה") נערה פרועה ובתם של זוג שוטרים, שעדה לרצח בבית ספרה. כשהרוצח נמלט מהכלא היא מסתתרת בבית משפחה חרדית אדוקה במסגרת 'התוכנית להגנת עדים'. בתור חילונית שנאלצת להעמיד פני חרדית, נוכחותה בבית המשפחה מטלטלת את עולמם של בני הנוער במשפחה, והיא מצידה מגלה פרטים חדשים על הסובבים אותה בהקשר לרצח. עוד מככבים בסדרה ליאור אשכנזיעוז זהביעומר נודלמןנטע גרטי ומוריס כהן.

הסדרה היתה מיועדת לעלות לשידור בעוד כשבועיים עדכון: תעלה לשידור בערוץ 'טין ניק' החל ביום ראשון ה-18 באוקטובר.

[…] סדרת המתח לנוער "בת השוטר" של ליעד שהם, דנה שץ ומיכל קופר קרן, התחדשה בפרומו רשמי רגע לפני שהסדרה עולה ב-yes. אבל ממש רגע – הסדרה עולה מחר (א'). הסדרה מבוססת בחופשיות על הספר "שם המשחק" של שהם, וביים אותה רועי פלורנטין ("ילד טוב ירושלים", "החממה"). היא היתה אמורה להיות משודרת בערוץ yes KidZ, אבל אז הבינו שהיא מותחת ובוגרת מדי, והעבירו אותה לערוץ 'טין ניק'. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?