"סקס והעיר הגדולה" תשוב עם כל הכוכבות מלבד קים קטרל; תקבלנה מיליון דולר לפרק

"סקס והעיר הגדולה: הסרט". שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דייוויס, סינת'יה ניקסון.

"סקס והעיר הגדולה: הסרט". שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דייוויס, סינת'יה ניקסון.

שרה ג'סיקה פרקר, סינת'יה ניקסון וקריסטין דיויס תחזורנה לגלם את הדמויות הפופולריות מהסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה" במיני-סדרת המשך שתיקרא "ופתאום ככה…" (ש.ל.ר, And Just Like That…). הצלע הרביעית בחבורה מהסדרה, קים קטרל שגילמה את סמנתה ג'ונס, לא תשוב להמשך, שיתפרס על פני עשרה פרקים. היעדרה אינו מפתיע במיוחד היות והיא התבטאה בפתיחות בעבר על הכיוונים שאליה התסריטים לקחו את הדמות שגילמה, עד כדי כך שסירבה לקחת חלק בסרט קולנוע שלישי גם כששלוש הצלעות האחרות דווקא רצו. עדכון 17.1: הדמות של סמנתה תוחלף בשתי דמויות לא-לבנות, בהתאם לאקלים הפוליטיקלי-קורקט בארה"ב: דמות של אפרו-אמריקאית ודמות של אסייתית.

"סקס והעיר הגדולה" נוצרה בידי דארן סטאר על פי ספרה של קנדס בושנל אודות חבורה של ארבע צעירות – קארי בראדשו (ג'סיקה פרקר), מירנדה הובס (ניקסון), שרלוט יורק (דיויס) וסמנתה ג'ונס (קטרל) – המנווטות בין קשרי חברות ורומנטיקה בניו יורק. הסדרה רצה במשך 6 עונות ו-94 פרקים בשנים 1998 עד 2004 והיתה מספינות הדגל של רשת HBO. הצעירות של אז כבר בשנות ה-50 שלהן, וסדרה מקדימה (פריקוול) בשם "יומני קארי" יצאה ב-2013 ורצה במשך שתי עונות. ההרפתקאות החדשות יעלו הפעם בארה"ב בשירות הסטרימינג HBO Max, ולא בערוץ הליניארי HBO.

צילומי סדרת ההמשך נקבעו לשלהי האביב הקרוב, עם כוונה לעלות לשידור בסוף השנה או בתחילת השנה הבאה. גם אותה יפיק מייקל פטריק קינג, שכתב וביים פרקים בסדרת המקור כמו גם את שני סרטי הקולנוע שהמשיכו אותה.

עדכון: שלוש הכוכבות של הסדרה ג'סיקה פרקר, ניקסון ודיויס תקבלנה כל אחת שכר של מיליון דולרים לפרק, כלומר עשרה מיליון דולרים לעונה. זאת מלבד תמלוגים שהן תקבלנה בתור מפיקות בפועל של הסדרה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?