"בחורים טובים" – תמונות ראשונות מאחורי הקלעים עם עמית רהב וליאנה עיון, ופרטי העלילה המלאים

"בחורים טובים". ארז תדמור, גיא לואל, עמית רהב, יקי רייסנר, ליאנה עיון, נאיה פדרמן.

"בחורים טובים". ארז תדמור, גיא לואל, עמית רהב, יקי רייסנר, ליאנה עיון, נאיה פדרמן. צילום: ראיה מידן.

צילומי הסרט הישראלי "בחורים טובים" בבימויו של ארז תדמור החלו ביום שני האחרון כפי שדיווחתי, וכבר יש לנו תמונות ראשונות מסט הצילומים עם הכוכבים עמית רהב ("המורדת"), ליאנה עיון ("בת השוטר"), נאיה פדרמן וגיא לואל. עוד, נחשף קו העלילה המלא של הסרט, שעד כה היו לנו חלקים ממנו.

התסריט נכתב בידי תדמור ("בשורות טובות") וחוה דיבון ("סרוגים") לפי רעיון של יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר. עמית רהב מגלם את בחור הישיבה מוטי ברנשטיין, שנחשב לעילוי בתורה, יפה תואר וממשפחה טובה, ומגיע לגיל הנכון להתחיל "לשמוע", כלומר להסכים לקבל הצעות שידוכים. בתור השידוך האולטימטיבי במגזר החרדי, הוא יפגש עם המיטב שבבנות המגזר מהארץ ומחו"ל (בינהן הזמרת עדי ביטי). המיועדת שתזכה בו, תבטיח לו דירה למגורים ועוד אחת להשכרה ובנוסף תפרנס אותו, כדי להבטיח שיוכל להקדיש את כל זמנו ללימוד התורה.

אלא שמוטי נתקל בנחמי (עיון) הבחורה היחידה שאיתה הוא לא יכול להשתדך לעולם, כי היא מזרחית. הוא מבקש מברוך אוירבך (מאור שוויצר) – הרווק המזדקן והעוזר של השדכנית (עירית קפלן, שאת בעלה יגלם רייסנר) לעזור לו להגיע אליה. על מנת שיוכל להיות איתה, הוא יעשה מעשה שנוגד את אישיותו ואת כל מוסכמות החברה החרדית בה גדל, כך שיעמיד בסיכון אותו ואת בני משפחתו וירעיד את עולם השידוכים החרדי.

רייסנר מפיק את הסרט דרך 'רייסדור הפקות' שלו, ביחד עם 'קאםבק סרטים' ו'יונייטד קינג'. הכיוון הוא לעלות לאקרנים בשנה הבאה. עוד יופיעו בסרט נטע שפיגלמןעירית קפלןנאיה פדרמןיקי רייסנרעמית מורשתרועי אסףריימונד אמסאלםג'וני ערביד ועידן אלתרמן.

עוד תמונות מהסט:

"בחורים טובים". ארז תדמור, ליאנה עיון, יקי רייסנר.

"בחורים טובים". ארז תדמור, ליאנה עיון, יקי רייסנר. צילום: ראיה מידן.

"בחורים טובים". גיא לואל, ארז תדמור, נטע שפיגלמן.

"בחורים טובים". גיא לואל, ארז תדמור, נטע שפיגלמן. צילום: ראיה מידן.

"בחורים טובים". ליאנה עיון, ארז תדמור.

"בחורים טובים". ליאנה עיון, ארז תדמור. צילום: ראיה מידן.

ואפילו עוד תמונות בגלרית התמונות של "בחורים טובים" אצלנו באידיבי

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?