ליהי קורנובסקי תככב בסרט "ירושלים 67" של אמיל בן שמעון

"למה מי מת?". ליהי קורנובסקי.

ליהי קורנובסקי, מתוך "למה מי מת". צילום: דורון עופר, באדיבות yes.

השחקנית הישראלית ליהי קורנובסקי תככב בסרט הדרמה-מתח-מלחמה "ירושלים 67" של אמיל בן שמעון ("ישמח חתני" הסרט, "עד מדינה") המתרחש בעיר במהלך מלחמת ששת הימים. בן שמעון כתב ויביים את הסרט.

העלילה תתנהל בשלושה מוקדים שקשורים כולם בקרבות על ירושלים: אזרחית צעירה בשם שרה (קורנובסקי) עוזבת את חיק משפחתה ומצטרפת לקרבות על שחרור העיר, פצפיסט מוכרח להילחם על הבית, וצנחנים נשלחים להילחם בעיר בקרבות שמעולם לא התאמנו להם. "זה אתגר וכבוד גדולים בשבילי," מסרה קורנובסקי לדדליין, "לגלם את שרה ב'ירושלים 67', דרמה תקופתית שמתרחשת בירושלים במהלך התקופה הקשה והדרמתית של מלחמת ששת הימים. זו מרגישה שליחות לספר את הסיפור מנקודת מבט נשית, כי היתה ועדין יש נטיה לשכוח את הגיבורות של התקופה הזו."

קורנובסקי היא הליהוק הראשון לסרט, שנמצא בתהליכי גיוס מימון. שי אינס ודפנה פרנר יפיקו בפועל דרך 'ארצה הפקות' שלהם, ביחד עם המפיקים היהודים-אמריקאים ג'וזף שיק וג'ייקוב ספטימוס. שיק הוסיף: "אנחנו נרגשים לספר את סיפור מלחמת ששת הימים דרך עיניה של משפחה בירושלים שעומדת בפני איום קיומי. אמיל בן שמעון הוא מאסטר בסיפור סיפורים שמרגשים קהלים בכל מקום, ומביא חיים לחזון שלנו על סיפור ירושלמי שהוא גם אפי וגם אישי. ליהי קורנובסקי היא השחקנית המבריקה החדשה שמתגלה בישראל, והמרחב והורסטיליות שלה הם מושלמים להוביל דמות שהיא אמיצה, רדופה ופגומה."

קורנובסקי הופיעה לאחרונה לקהל האמריקאי בסדרה "לאבד את אליס" שעלתה בינואר האחרון ב'אפל טי וי פלוס', והיא הוחתמה לאחרונה בסוכנות היצוג הבינלאומית ICM Partners. בישראל היא הופיעה לאחרונה בסדרה הקומית-דרמתית "למה מי מת?", ובקרוב תופיע על המסך הגדול בסרט "קרב אוויר". בן שמעון ביים לאחרונה את סדרת הנוער "זיגי". 'ארצה הפקות' סיימו לצלם את "מלכת היופי של ירושלים".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?