"ונום 2" – טריילר מתורגם: וודי הארלסון מגיע להתגרות ביצור השחור של טום הארדי

"ונום 2".

"ונום 2".

סרט ההמשך עמוס אנימצית המחשב "ונום 2" שמחזיר את השחקן טום הארדי לגלם את אדי ברוק, הוא ונום, התחדש בקדימון-טריילר רשמי ראשון ומתורגם. אמנם הסרט הקודם היה די גרוע, הוא בכל זאת הצליח לגרוף קצת יותר מ-850 מיליון דולרים מסביב לעולם. חתיכת הישג לבמאי רובן פליישר. אבל אולפני סוני בחרו שלא להמשיך עם פליישר, והושיבו בכיסא הבמאי את יקיר דיבוב הדמויות הממוחשבות אנדי סרקיס (גולום ב"שר הטבעות" וסיזר ב"כוכב הקופים: המרד"). הרזומה של סרקיס בתחום אנימצית המחשב בהחלט מכבד את המעמד, אבל בתור במאי ("לנשום", "מוגלי: אגדת הג'ונגל") הוא לא נחל הצלחה רבה. ציוותו אותו עם התסריטאית קלי מרסל ("50 גוונים של אפור" ובקרוב "קרואלה") שזה גם כן מחשיד, אבל לפחות הצלם הוא הכמעט-קבוע של טרנטינו, רוברט ריצ'ארדסון ("להרוג את ביל" אחד ושתיים, "ממזרים חסרי כבוד", "מלחמה פרטית").

הטריילר מראה לא מעט רוח שטות, אבל לא נחשף או ידוע מלכתחילה על העלילה. חוזרים להופיע בסרט לצידו של הארדי גם מישל וויליאמס ורייד סקוט, ומצטרפים נעמי האריס בתור המרשעת שרייק (הידועה גם בשם פרנסיס לואיז באריסון), וודי הארלסון בתור 'קארנג' (הידוע גם בשם קליטוס קסדי, שהאמת שכבר ראינו אותו בדמות בקרדיטים של סיום הסרט הקודם) וסטיבן גרהם בתור בלש. אגב, לפי הקומיקסים של ספיידרמן ו-ונום, שרייק וקארנג' ניהלו רומן.

"ונום 2" מיועד לאקרנים בצפון אמריקה ב-24 בספטמבר, ואם בתי הקולנוע בישראל יפתחו גם, כנראה שנראה אותו אצלנו יום לפני כן. עוד לצד הטריילר, הגיע גם פוסטר רשמי ראשון ומגניב, אז תציצו בו כאן בסוף הכתבה.

צפו בטריילר המתורגם:

הפוסטר:

"ונום 2".

"ונום 2".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?