"מלכת היופי של ירושלים" – טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו

"מלכת היופי של ירושלים". מיכאל אלוני, הילה סעדה.

"מלכת היופי של ירושלים". מיכאל אלוני עם הילה סעדה. צילום: נטי לוי.

הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוניהילה סעדה ("להיות איתה") וסוול אריאל אור (תפקיד ביכורים), התחדשה בקדימון-טריילר רשמי ראשון (עדכון: וגם קטע בן 30 דקות של מאחורי הקלעים). את הטריילר העלתה yes Studios, זרוע ההפצה בחו"ל של חברת הלוין הישראלית, ולכן כמעט ולא נשמעים בו דיאלוגים אלא הוא מתמקד בהנחלת האוירה של הסדרה, בהצגת הדמויות וההשקעה הגדולה שנעשתה בשחזור התקופתי. ברקע מתנגן Parsley, Sage, Rosemary and Thyme של סיימון וגורפינקל.

את הסדרה יצרו שלמה משיח ("כבודו") ואסתר נמדר-תמם ("פמת"א") וביים עודד דוידוף ("תיק נעדר", "אבא משתדל"), על פי תסריט שעיבד משיח מרב המכר מ-2013 של שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים (150 אלף מתוכם בתוך קצת יותר משנה בלבד). הצילומים נערכו במהלך הקורונה, והעלילה מספרת על שלושה דורות של משפחת ארמוזה היהודית-ספרדית בירושלים. "מלכת היופי של ירושלים" היא לונה (סוול אריאל אור), בתו הבכורה ובבת עינו של גבריאל ארמוזה (אלוני) אשר נשוי בלי אהבה לרוזה (סעדה). הסדרה מתנהלת בשני צירי זמן – סיפורי ההווה של המשפחה בעשור של קום המדינה, וסיפורי העבר שלה על כיצד התגבשה המשפחה – אשר מדגישים את הפער בין הנישואין נטולי הרומנטיקה בין גבריאל לרוזה, אל מול האובססיה שבין גבריאל ללונה, שמעלים רגשות קנאה ברוזה ומעבירים אותה על דעתה.

"מלכת היופי של ירושלים" תעלה לשידור ב-yes TV Drama החל ב-7 ביוני בימים ב'-ה' בשעה 21:00, ועוד קודם ב-3 ביוני תעלה ב-yes VOD. הפיקו אותה דפנה פרנר ושי אינס דרך 'ארצה הפקות', ומככבים בה גם ישראל אוגלבואיציק כהןיובל שרףמוריס כהןעירית קפלןתמיר גינזבורגעומר דרורתום חגימיקי קםדב נבוןמלי לוי ודן מור.

צפו בטריילר:

30 דקות של מאחורי הקלעים:

וקצת תמונות:

"מלכת היופי של ירושלים". סוול אריאל אור.

"מלכת היופי של ירושלים". סוול אריאל אור. צילום: נטי לוי.

"מלכת היופי של ירושלים". סוול אריאל אור, מיכאל אלוני.

"מלכת היופי של ירושלים". סוול אריאל אור עם מיכאל אלוני. צילום: נטי לוי.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?