"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן – טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן?

"יחידת המתאבדים". אידריס אלבה, ג'ון סנה, דניאלה מלכויר.

"יחידת המתאבדים". אידריס אלבה, ג'ון סנה, דניאלה מלכויר.

סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בקדימון-טריילר שני (שלישי אם סופרים את הגרסה הנקיה מקללות ומאלימות לטריילר הקודם) שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. כבר ברגעים הראשונים של הטריילר החדש, אנו מתוודעים לרקע של בלאספורט, הדמות שמגלם אידריס אלבה: הוא בכלא משום שירה כדור קריפטונייט בסופרמן, מה שגרם לאיש הפלדה להיכנס לטיפול נמרץ בבית החולים. עוד אפשר להבין מהטריילר שישנם שתי יחידות מתאבדים, והדבק שמחבר אותן לאחת הוא הארלי קווין (מרגו רובי).

חוזרים לככב מ"יחידת המתאבדים" הקודם של דיויד אייר הם מרגו רובי שכבר הזכרתי, ג'ואל קינאמאןג'אי קורטני, ו-ויולה דיויס – ומצטרפים אידריס אלבה שגם כבר הזכרתי, מייקל רוקרדניאלה מלכוירג'ון סנה, פיטר קפלדי, אליס ברגה, דיויד דסטמלצ'יאןפיט דיוידזון, ניית'ן פיליון וטייקה ווייטיטי.

"יחידת המתאבדים" יגיע אל בתי הקולנוע בישראל במקביל לארה"ב, ב-5 באוגוסט. האמריקאים יוכלו גם לבחור, כמו כל יבול הסרטים של אולפני האחים וורנר, לבחור לראות את הסרט בשירות הסטרימינג HBO Max במקום בקולנוע, ורק לפני יומיים נוכחנו לדעת עם הגיעו של "גודזילה נגד קונג" ל-100 מיליון דולרים, שזה לא מפריע מדי להכנסות בקופות.

צפו בטריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?