"שהאזאם 2: זעם האלים" – תמונות: הגיבורים החדשים נחשפים בחליפות מלאות, וגם הלן מירן

"שהאזאם 2: זעם האלים (ש.ל.ר)". די-ג'יי קוטרונה, גרייס פלטון, זאקרי לוי, רוס באטלר, מיגן גוד, אדם ברודי.

"שהאזאם 2: זעם האלים". די-ג'יי קוטרונה, גרייס פלטון, זאקרי לוי, רוס באטלר, מיגן גוד, אדם ברודי.

סרט גיבורי העל "שהאזאם 2: זעם האלים" (ש.ל.ר, Shazam! Fury of the Gods), שממשיך את ההרפתקאות המפתיעות בהצלחתן של בילי בטסון (אשר אנג'ל) ומקבילו הגיבור המבוגר (זאקרי לוי), התחדש בתמונה ראשונה של הגיבורים החדשים שמצטרפים בתלבושת מלאה. הבמאי דיויד פ. סנדברג, שביים גם את הפרק הקודם, פרסם בעצמו את התמונה בטענה שהוא "לא יודע כמה זמן נוכל למנוע מהחליפות החדשות לדלוף". אגב דליפות, התלבושת של המצטרפת החדשה הלן מירן דווקא כן דלפה (הציצו בתמונה כאן בסוף הכתבה). זה די מגניב שמירן בת ה-76 אוטוטו, מוכנה להופיע בסרטי גיבורי על.

לא הרבה ידוע על העלילה של הסרט, שעתיד לעלות לאקרנים רק ב-2023, אבל בקוים כלליים אנו פוגשים שוב את שהאזאם ובילי בטסון כאשר הם שוב צריכים להציל את העולם, הפעם מפניהן של שתי בנותיו של האל אטלס, היספרה (הלן מירן) וקליפסו (לוסי לו). אל מול המשפחה של אטלס, בילי יעזר במשפחה שלו, שגם כן יקבלו גרסאות מבוגרות כמו שהאזאם. אדם ברודי הוא פרדי פרימן הגיבור (חברו הטוב של בילי),  רוס באטלר הוא יוג'ין צ'וי, מיגן גוד היא דרלה דאדלי, גרייס פלטון היא מרי ברומפילד (גם הגיבורה וגם הילדה) ודי-ג'יי קוטרונה הוא פדרו פנה הגיבור. אגב, רייצ'ל זיגלר אמורה לגלם את הבת השלישית של אטלס, ואפשר לנחש שהיא דווקא תצטרף ל'טובים', אבל לא ידוע מה שמה של הדמות בינתים.

"שהאזאם 2" מיועד לבתי הקולנוע בארה"ב ב-2 ביוני 2023, ואצלנו ככל הנראה יעלה יום לפני כן. הסרט הוא חלק מאוסף סרטי מותג DC (המתחרה המוביל של מארוול בעולם הקומיקס) שמתרחשים שמנותק האחד מהשני (להבדיל מסדרת הסרטים שהובילה ל"ליגת הצדק"), כמו "אקוומן 2", "באטמן: איש העטלף" (ש.ל.ר, The Batman) ו"בלאק אדם". גזרה אחרת של סרטים שכן מתקשרים זה לזה דרך ה'מולטי-וורס' (יקומים מרובים) יפתח "הפלאש" עם עזרא מילר שכיכב ב"ליגת הצדק".

הציצו בתמונות שמאחורי הקלעים:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?