ניקולס קייג' וקמרון דיאז מצטרפים ל"הדבור הירוק"

ניקולס קייג' וקמרון דיאז מנהלים מגעים להצטרף לסרט הפעולה ההרפתקני "הדבור הירוק" (ש.ל.ר, The Green Hornet), שכתב סת' רוגן ויביים מישל גונדרי. כזכור מדיווחים מוקדמים יותר בענין הסרט, "הדבור הירוק" החל את דרכו בתוכנית רדיו שיצרו ג'ורג' וו. טרנדל ופראן סטרייקר. עשור מאוחר יותר הופיע בסדרת טלויזיה בעלת הצלחה מידתית, עד לסדרה המחודשת ב-1966 עם אמן הלחימה, ברוס לי, שזכתה להצלחה רבה (אך ירדה אחרי העונה השניה שלה).

הסרט צפוי לשלב אמנויות לחימה במלחמה של הגיבור הלבוש ירוקים בפשע, אך כרגע לא ידועים פרטים ממשיים על העלילה. קייג' מיועד לגלם את האיש הרע בסרט – מאפיונר מסוכן; ודיאז מיועדת לתפקיד כתבת החדשות שמסקרת את ענייני הדבור הירוק (אותו יגלם רוגן) ואף הופכת למושא אהבתו.

גונדרי נטל את שרביט הבימוי מסטפן צ'ו ("שיגעון הקונג פו"), שגם היה מיועד לגלם את תפקיד העוזר הנאמן, קייטו (ברוס לי בסדרת הטלויזיה). הזה פרש משני התפקידים שלו בסרט, משראה שהפרויקט לא מתקדם. משעשע לראות שכעת אולפני ההפקה מתניעים את הפרויקט עם כל הכוח, ומכוונים להתחיל צילומים בסתיו הקרוב כך שהסרט יגיע לאקרנים בקיץ של השנה הבאה.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] הנאמן של הדבור: ג'יי צ'ו ("קללת פרח הזהב"). כזכור, האולפנים מנהלים משא ומתן עם ניקולס קייג' וקמרון דיאז לגלם את האיש הרע ואת מושא […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?