"טד לאסו", עונה 2 – ביקורת אמצע העונה: כמו חיסון טבעי נגד ציניות ומרירות

"טד לאסו". ג'ייסון סודייקיס.

"טד לאסו". ג'ייסון סודייקיס.

לא תכננתי גם אני לכתוב על הסדרה הזו, בטח לא עד שאסיים לצפות בה, אבל פרק 5 של "טד לאסו" הוא פשוט הדבר הכי מקסים שראיתי השנה.

די מדהים שלמרות שחצי העונה שראיתי עד כה פחות טובה מהעונה הקודמת, היא עדיין מצליחה להיות סדרה מופלאה ויוצאת דופן בנוף הטלוויזיוני. אם בעונה הראשונה היו דמויות שליליות שטד לאסו היה צריך להמיר אותן, בעונה הזו, החל מהפרק הראשון, כולם אנשים טובים ונעימים. כולם! זה לא אמור לעבוד בשום צורה שהיא אבל זה עובד וזה נפלא והיא מצליחה לומר דברים יפים על מערכות יחסים ועל החיים. הסדרה הזו היא כמו חיסון טבעי נגד ציניות ומרירות (או למתנגדי חיסונים – היא כמו פרוביוטיקה טבעית).

כל הדמויות נפלאות ואהובות, אבל מעל כולם ניצב טד לאסו. אני לא יכול לשבוע מג'ייסון סודייקיס, שגם נמנה על יוצרי הסדרה. כל מבט, כל חיוך, הוא פשוט נפלא.

"טד לאסו". ג'ונו טמפל, ג'ייסון סודייקיס.

"טד לאסו". ג'ונו טמפל, ג'ייסון סודייקיס.

למקרה שלא הובנתי כראוי, לכו תראו. לא תתחרטו. ואם תתחרטו אני אתנצל. משום מה חשבתי שאני יכול להחליט עבורכם מה טוב לכם. אבל גם הטעות הזו נבעה רק מכך שרציתי שהחיים שלכם יהיו טובים יותר לפי הראיה שלי. לא שהחיים שלכם לא טובים מספיק גם היום. אוף. מסתבר שקשה להיות אדם חיובי ולא שיפוטי. אני לוקח את האשמה עלי.

טד לאסו, עונה 2 (ארה"ב, בריטניה, 2020)
יצירה: ביל לורנסג'ייסון סודייקיסברנדן האנטג'ו קלי | משחק: ג'ייסון סודייקיסהאנה וודינגהםג'רמי סוויפטפיל דנסטרברט גולדשטיןברנדן האנטניק מוחמדג'ונו טמפל
הפצה: אפל טי וי פלוס. קדימון:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?