החלו צילומי סדרת המתח הישראלית "מלאך משחית" עם תום אבני

"מלאך משחית". תום אבני.

"מלאך משחית". תום אבני. צילום: נועם ארזי.

צילומי סדרת המתח העל-טבעית הישראלית "מלאך משחית" בכיכובם של תום אבניהישאם סלימאן, ומאיה ורטהיימר, החלו היום (ב'). את הסדרה בת שמונת הפרקים יצרו נח סטולמן ("פאודה", "תמרות עשן"), אביגיל בן דור ניב ועודד דוידוף ("מלכת היופי של ירושלים", "תיק נעדר"), כשסטולמן כתב את התסריט ודוידוף מביים.

העלילה מספרת על צמד ציידי-שדים בעל-כורחם, מלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית, ובאר, פיזיקאי וחילוני מובהק (אבני), שחוברים יחד כדי לפענח את סוד הופעתו של שד רצחני אשר זורע אסון והרס בקהילה חסידית, בירושלים של ימינו. חקירתם תוביל אותם אל נבכי המיסטיקה החסידית, תבחן את יסודות אמונתם של הגיבורים ותעמת אותם עם רוע בלתי נתפס.

את הסדרה מפיקות אורלי אטלס-כץאסנת סרגה דרך 'ענני תקשורת', בשיתוף 'כאן 11' וחברת 'A+E סטודיוס'. היא צפויה לעלות לשידור במהלך 2022 ב'כאן 11' ובשירותי הדיגיטל של 'כאן' בישראל, בעוד A+E יטפלו במכירות בחו"ל (לטובת כך הוענק לסדרה השם: The Malevolent Bride).

זהו שיתוף הפעולה הרביעי שרואה אור מבית סטולמן-דוידוף, אחרי "תמרות עשן" הזכורה לטובה, "מישהו לרוץ איתו" ו"עקרון ההחלפה". אגב כך, הצמד מנסה כבר כעשור להוציא לפועל עיבוד לספר "אחוזת דג'אני". ורטהיימר שבה לשתף פעולה עם דוידוף אחרי "שבאבניקים" (שם שימש בתור במאי מלווה), ובזמן שהיא חיה על ציר ישראל-ארה"ב יחד עם בעלה אסף זמיר (שמונה לפני חודשים אחדים לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק) ועתידה להנחות את ריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" של רשת 13 (במקומה של לירון ויצמן).

הציצו בתמונות נוספות מסט הצילומים:

"מלאך משחית". תום אבני, מאיה ורטהיימר.

"מלאך משחית". תום אבני, מאיה ורטהיימר. צילום: אסנת שרגע.

"מלאך משחית". הישאם סלימאן, מאיה ורטהיימר.

"מלאך משחית". הישאם סלימאן, מאיה ורטהיימר. צילום: סיסי מנחם.

ואפילו עוד תמונות בגלריה של הסדרה כאן באידיבי

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?