נחשף המבצע של דיסני פלוס עם yes: חצי שנה במתנה – כל הפרטים

דיסני פלוס ו-yes.

דיסני פלוס ו-yes.

yes ושירות הסטרימינג 'דיסני פלוס' (או דיסני+ אם תרצו) יוצאים במבצע משותף לרגל עליית השירות בישראל: לקוחות yes קיימים ומצטרפים חדשים יוכלו לקבל את 'דיסני פלוס' במתנה ל-6 חודשים. המבצע יתאפשר למנוי yes בלוין, yes+ ו'סטינג טי-וי' (STINGTV) החל ממחר (ה', 16.6), יום השקת דיסני פלוס בישראל, ובתום תקופת החינם יעלה השירות 39.90 ש"ח לחודש שישולמו דרך החשבונית של yes. למבצע של yes יתרונות על מבצע ההרשמה המוקדמת של דיסני פלוס עצמו (שאמור להינעל מחר): במקום 4 חודשי חינם, ב-yes מקבלים 6 חודשים; אין התעסקות עם תשלום יעודי אלא התשלום מתבצע דרך אמצעי התשלום ששמור ב-yes, וללקוחות yes אין התחייבות לחברה בעוד הנרשמים לדיסני פלוס צריכים להתחייב לתשלום מראש של שנה.

על מנת להנות מהמבצע, על מנוי yes לבצע הרשמה נפרדת (לחצו כאן כדי להירשם) בכדי לקבל פרטי התחברות יעודיים לאפליקצית דיסני פלוס, ולאחר ההתחברות יוכלו להנות ממעבר בין ממשק yes לממשק דיסני פלוס במספר דרכים: בתפריט העליון, באמצעות תפריט הפעולות המהירות ובהמשך מכפתור קיצור דרך יעודי בשלט. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יהיה שירות הסטרימינג דיסני פלוס פתוח במלואו, כולל כל הסרטים והסדרות מכל המותגים שתחת דיסני (כולל מארוול, פיקסאר, מלחמת הכוכבים, פוקס ונשיונל ג'אוגרפיק) אשר יהיו זמינים לכלל האוכלוסיה בדיסני פלוס בישראל. למדריך המלא של תכני דיסני פלוס בהשקה לחצו כאן.

yes ילוו את המבצע בקמפיין פרסומי שהגו במשרד הפרסום 'אדלר-חומסקי' בכיכובה של הפרזנטורית שלהם, הזמרת נועה קירל. בפרסומות תשיר נועה עיבוד ל-"Holding Out For a Hero (I Need a Hero)" של בוני טיילר, שהפזמון שלו יוחלף במילים: "ב-yes יש דיסני, פלוס!"
מ"מ מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי, דגנית קרמר, מסרה: "אנו שמחים להיות חלק מהמהפכה העולמית של דיסני. הבחירה ב-yes היא עוד צעד חשוב במהפכת הטלויזיה של yes בשנים האחרונות."

"".

נועה קירל בקמפיין של yes עם דיסני פלוס. צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?