"המיניונים 2" משך כ-150 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל

"המיניונים 2: עלייתו של גרו".

"המיניונים 2: עלייתו של גרו".

סרט האנימציה המשפחתי "המיניונים 2: עלייתו של גרו" עם קולו של סטיב קארל (בשפת המקור באנגלית) משך כ-150 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל מ-2,000 הקרנות ב-40 בתי קולנוע, על פי דיווח המפיצים. סופ"ש הבכורה התפרש על פני 2,000 הקרנות ב-40 בתי קולנוע. עוד נמסר כי זוהי הבכורה הגבוהה ביותר לסרט אנימציה לא-ריאליסטי בישראל (בתחום הרחב יותר של סרטי אנימציה, וסרטי אנימציה ממוחשבים בפרט, מוביל "מלך האריות" עם 250 אלף צופים בישראל). אלו נתונים מרשימים, שאולי נשענים על בני נוער רבים שגדשו את בתי הקולנוע בטרנד של הגעה לסרט בחליפות, והופץ ברשתות החברתיות. תוך כדי סוף השבוע החל להיוודע לקהל הרחב אודות הטרנד ותוצאותיו ההרסניות כמו עקירת מושבים באולמות (ראו סרטונים בסוף הכתבה), אך נראה שהמשפחות לא נרתעו והמשיכו להגיע גם הן.

"המיניונים 2: עלייתו של גרו" הוא מעין סיפור מקורות של גרו מסדרת סרטי "גנוב על הירח", המספר על המפגש בין היצורים הצהובים לבין מי שיהפוך לבוס שלהם. גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו. הבעיה היחידה – גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה על היצורים המצחיקים מטרה. "המיניונים 2" הוקרן בארץ בגרסת המקור באנגלית וגם בדיבוב לעברית.

סרט "המיניונים" הראשון משנת 2015 משך למעלה מ-650 אלף צופים בכל זמן הריצה שלו בבתי הקולנוע בישראל, אז לסרט ההמשך יש לאן לשאוף.

בחברת ההפצה 'טוליפ אנטרטיינמנט' מסרו: "גם התפרעויות בני הנוער בערב הבכורה בחמישי לא מנעו מאלפי משפחות להגיע הבוקר ובמהלך סוף השבוע לצפות בסרט החדש שהפך לתופעה שלא נראתה כמותה בארץ."

כמה סרטונים שממחישים את הטרנד ואת תוצאותיו:

להגיע לקולנוע בחליפות:

@orcohen_7 היידה מיניונים #מיוניון #פוריו #פוריוישראל #מיניונים #עלייתושלגרו ♬ צליל מקורי – Or Cohen

המולה והרס מחוץ בבית הקולנוע:

@omererezzz קצת #foryou #fyp #מיניונים #עלייתושלגרו #סינמהסיטי ♬ yeat x minions – kt

הבלאגן וההרס בתוך אולמות הקולנוע עצמם:

@ohad_free #מיניונים #חליפות#סדרנים#פוריו ♬ original sound – Free_Ohad

יצוין כי הדיווח המקורי של המפיצים יצא במוצ"ש לפני שנגמר סוף השבוע, ונטען בו כי הסרט חצה את 100 אלף הצופים. בבוקר יום א' הכתבה עודכנה עם הדיווח העדכני של המפיצים כי הסרט התקרב לכ-150 אלף צופים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?