ג'וליה רוברטס וג'ניפר אניסטון יחליפו גוף בקומדיה מאת יוצר "פאלם ספרינגס"

"בן חזר הביתה". ג'וליה רוברטס.

"בן חזר הביתה". ג'וליה רוברטס.

השחקניות ג'וליה רוברטס וג'ניפר אניסטון יחליפו גוף בקומדיה נטולת השם של מקס ברבקוב, אשר כתב וביים את הקומדיה המצליחה "פאלם ספרינגס". 'אמזון סטודיוז' זכו במכרז מול שאר האולפנים וחברות הסטרימינג על הפקת הסרט, מה שמיעד אותו לשירות הסטרימינג 'אמזון פריים וידאו'.

טרם נודעו פרטים על העלילה, אך על פי הניסיון שלנו עם הקולנוען מ"פאלם ספרינגס", כנראה שיהיה טוויסט שונה במקצת על הסיפור הרגיל של החלפת גוף כמו שהופיע ב"שישי הפוך" ודומיו. "פאלם ספרינגס" בכיכובם של אנדי סמברג וכריסטין מיליוטי היה לסרט מדובר מאד כבר מהקרנתו בפסטיבל סאנדנס, משם יצא עם תג המחיר הגבוה ביותר למכירה בפסטיבל, לזמנו לפחות. הוא גרף תשבוחות רבות, כולל ביקורת חיובית מאד כאן באידיבי.

את המכירה הפומבית בין האולפנים והסטרימרים ביצעה סוכנות היצוג CAA, שמיצגת את שלושת החברים המרכזיים בהפקה – רוברטס, אניסטון וברבקוב. בראש ההפקה תעמוד החברה 'לאקי צ'אפ' (LuckyChap Entertainment) של מרגו רובי (שלא תופיע בסרט). רוברטס תפיק עם חברת 'רד אום' שלה (Red Om Films), אניסטון עם 'אקו' שלה (Echo Films).

"תוכנית הבוקר". ג'ניפר אניסטון.

"תוכנית הבוקר". ג'ניפר אניסטון.

בהוליווד יש תיאבון לסרטים בהובלת שני כוכבי-על, לאחר ההצלחה הרבה והמפתיעה של "כרטיס לגן עדן" (כמעט 170 מיליון דולרים בקופות), בו כיכבה רוברטס אשתקד מול ג'ורג' קלוני. רוברטס ואניסטון כבר הופיעו יחד באותו הסרט ("יום האם" מ-2016, ללא סצינות משותפות לשתיהן) אבל אפשר לצפות שהפעם זמן המסך המשותף שלהן יהיה משמעותי יותר מבעבר.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?