קופות: "קריד 3" מפתיע עם בכורה כמעט כפולה מהציפיות; "מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה" מאכזב

"קריד 3". מייקל ב. ג'ורדן.

"קריד 3". מייקל ב. ג'ורדן.

דרמת הספורט "קריד 3" היממה את הקופות עם בכורה בגובה 58.7 מיליון דולרים בקרב 4,007 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות. לפני סוף השבוע, אנליסטים ציפו שהסרט יגרוף קצת יותר מחצי מהסכום הזה – איפשהו בסביבות ה-34 מיליון דולרים. הכנסותיו בפועל נוטלות בקלות את תואר הסרט המכניס ביותר בכל שושלת סרטי "קריד" ו"רוקי" שממנה נבעה, גם אם מסתכלים על ההכנסות בחמישת ימי חג ההודיה האמריקאי של שנת 2018 שגרף קודמו "קריד 2". בתוספת עוד 41.8 מיליון דולרים משאר העולם, הסרט יחזיר בקלות את עלויות ההפקה שלו שנאמדות ב-75 מיליון דולרים לפני הוצאות שיווק ופרסום.

ואגב שיווק ופרסום, כנראה שהסרט חייב לא מעט מההצלחה שלו לקמפיין הפרסום המסיבי שקיבל באדיבות מאמזון (Amazon), החברה-האם של אולפני אמ-ג'י-אם (MGM) שהפיקו אותו, ונרכשו על ידי אמזון תמורת 8.45 מיליארד דולרים במאי 2021. בקמפיין השתתפו אתר אמזון.קום עם דף נחיתה יעודי לסרט וערוצי טוויץ' (עוד חברה תחת אמזון) של מובילי דעה פופולרים, שקיימו סטרימינג חי לכבוד הסרט עם אתגרים פיזים שמדמים סבבי איגרוף בזירה ומזכים בפרסים.

שני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה ניצב "אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה" עם המשך הירידה התלולה שלו בהכנסות בעוד 61 אחוזים, שהתבטאו בתוספת 12.5 מיליון דולרים בקרב 3,825 בתי קולנוע, על פי הערכות. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 186.8 מיליון דולרים. זה אפילו עדיין לא הסכום שגרף "ד"ר סטריינג' 2: במימדי הטירוף" בסופ"ש הבכורה שלו אשתקד.

"אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה". פול ראד, אוונג'לין לילי.

"אנטמן והצרעה: קוואנטומאניה". פול ראד, אוונג'לין לילי.

שלישי הוא סרט המתח "חומר דוב" עם תוספת של 11 מיליון דולרים בקרב 3,571 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 41.3 מיליון דולרים. אחריו בכורת סרט האנימה "דימון סלייר: קימטסו נו יאיבה – אל כפר נפחי החרב" שהכניסה 10.1 מיליון דולרים בקרב 1,774 בתי קולנוע. וחותם את החמישיה העליונה הסרט "מהפכת ישו" (ש.ל.ר, Jesus Revolution) שהוסיף 8.7 מיליון דולרים בקרב 2,575 בתי קולנוע ובסך הכל בשבועיים גרף 30.5 מיליון דולרים.

בכורת קומדית הפעולה הבריטית "מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה" התברגה למקום השביעי בטבלת שוברי הקופות עם 3.2 מיליון דולרים בלבד בקרב 2,168 בתי קולנוע, על פי הערכות. זו הבכורה הגרועה ביותר לסרט של גאי ריצ'י.

"מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה". באגזי מאלון, ג'ייסון סטתהם, אוברי פלזה.

"מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה". באגזי מאלון, ג'ייסון סטתהם, אוברי פלזה.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?