פרס לישראלית דר זוזובסקי על "קורדרוי" ושני פרסים ל"קרתגו" בפסטיבל קאן-סיריז 2023

"קורדרוי". דר זוזובסקי.

"קורדרוי". דר זוזובסקי. צילום: מידן ארמה, באדיבות HOT.

הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל הסדרות קאן-סיריז 2023 (ה-6 במספר, Canneseries) בצרפת, ובינהם את פרס ההופעה הטובה ביותר קטפה השחקנית הישראלית דר זוזובסקי על "קורדרוי", ופרס פרשנות מיוחד כמו גם פרס חבר השופטים הצעיר (בתי הספר התיכוניים) לסדרה הטובה ביותר הוענקו ל"קתרגו" הישראלית.

"קורדרוי" שיצרה-כתבה-וביימה הדס בן ארויה עבור HOT מביאה את חייה של דניאל (זוזובסקי), אשר מתאהבת אנושות בגבר נשוי (אריק ברמן), נלחמת על המקום שלה בסטארט-אפ שבו היא עובדת, מדברת עם הבוס שלה על חיי המין שלה, החברה הכי טובה שלה מאוהבת בה, ואמא שלה מעשנת איתה ג'וינטים. למרות הכל, יש לדניאל גבולות מאוד ברורים שעליהם היא מגינה בלהט. עוד מככבים בסדרה ניבר מדר ויפתח קליין.

"קרתגו" שיצרו האחים רשף לוי וינץ לוי עם הבמאי תומר שני עבור 'כאן 11' ובהשראת סיפורו של אביהם, מספרת על אליהו-אלייז'ה לוי (אורי גוב), שחקן בתיאטרון המטאטא, שמגיע למחנה המעצר קרתגו בסודאן לאחר שמואשם בשיתוף פעולה עם הבריטים. אך אליהו אינו חבר באף ארגון פוליטי והאידיאולוגיה שלו זרה לתקופה – הוא מאמין בהגשמה עצמית. עם הגעתו למחנה, הוא מגלה כי אשתו של מפקד הכלא, הלורד דיווידסון (פיליפ גלניסטר הבריטי) קשורה אליו בקשר סודי, שאם יתגלה – יוביל למותם.

"קרתגו".

הצוות של "קרתגו". צילום באדיבות כאן 11.

בחבר השופטים של פסטיבל קאן-סיריז השתתף השנה השחקן הישראלי ליאור רז. את הפרס הראשי של הפסטיבל לסדרה העלילתית הטובה ביותר קטפה "מהלך של כוח" (ש.ל.ר, Power Play) הנורווגית.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?