עידו טאקו, אופק פסח ויעקב זדה דניאל "סוף סוף" מוצאים את תום נשר

"סקיי". עידו טאקו.

עידו טאקו מתוך "סקיי". צילום: מעיין רחימה.

השחקנים עידו טאקו ("סקיי"), אופק פסח ("עלומים", "המפקדת"), יעקב זדה דניאל ("פאודה") ונטע גרטי לוהקו לסרט הדרמה "סוף סוף" של תום נשר. זהו סרט הביכורים באורך מלא של נשר, בתו של הקולנוען הפופולרי אבי נשר ("סוף העולם שמאלה" בו כיכבה גרטי לפני 20 שנה).

עלילת הסרט מתכתבת עם אובדנו של ארי, אחיה של תום, בתאונת דרכים. היא מספרת על ענבר (ליה אללוף, שהופיעה לצד החבר שלה, אופק פסח, ב"עלומים"), שאחיה הצעיר והאהוב מת בפתאומיות. היא מנסה למלא את החלל שנפער בחייה באמצעות מערכת יחסים אפלה וטעונה עם חברתו, מאיה (דריה רוזן, "כראמל"), שעל קיומה גילתה רק לאחר מותו. "'סוף סוף' הוא סרט צבעוני, נועז, פרובוקטיבי, מצחיק ובעיקר מלא חיים", מסרה נשר. "אולי זה נשמע קצת אירוני שסרט בו הגיבור מת בפתיחת הסיפור, יהיה סרט מלא חיים. אך החיים שלי נותרו חיים, גם אחרי המוות של אחי האהוב. חיים מלאי צבעים ואפשרויות, אורות מסיבה, מוזיקה בפול ווליום, חושניות וחברות אמת. וכך גם החיים עבור גיבורותינו – ענבר ומאיה."

צילומי הסרט מיועדים להתחיל בחודש הבא, חודש יוני, וניתן לצפות לו באקרנים במהלך 2024. יפיקו אותו תותים הפקות, סרטי יונייטד קינג (שיפיצו אותו לקולנוע), סרטי האחים רוגובין, מאונטיין טופ פרודקשנס ופנדנגו, בתמיכת קרן רבינוביץ'. יעקב זדה דניאל עולה החודש עם הסדרה החדשה שלו "אלף" ב-yes, וטאקו יופיע לקראת סוף השנה בסרט הקולנוע "החייל הנעלם".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?