גל גדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד

"מוות על הנילוס". גל גדות.

גל גדות מתוך "מוות על הנילוס".

השחקנית הישראלית גל גדות תהפוך לאישה הישראלית הראשונה שתקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד. כוכבת "וונדר וומן" ו"מהיר ועצבני 4" תצטרף בשנת 2024 ללמעלה מ-2,700 אנשי תעשית הבידור בהוליווד שזכו לכוכב על מדרכות איזור הוליווד בלוס אנג'לס, קליפורניה שבארה"ב.

לשכת הסחר של הוליווד אשר מנהלת את שדרת הכוכבים, בחרה בגדות יחד עם עוד כ-30 אנשי תעשיה כגון שותפה לסרט "וונדר וומן", כריס פיין, נשיא אולפני מארוול קווין פייגי, כוכב "הפנתר השחור" המנוח צ'דוויק בוזמן, השחקניות מישל יאו, מגי ג'ילנהול וכריסטינה ריצ'י, המוסיקאי ד"ר דרה ואחרים. בין הקריטריונים הנדרשים מהמועמדים לזכות בכבוד ישנם ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום עיסוק בתעשית הבידור, היסטוריה של תרומות לצדקה ומכתב הסכמה להשתתף בטקס הענקת הכוכב. הישראלי הראשון שזכה בכבוד הוא המפיק חיים סבן, ולשם הדוגמה נזכיר כי הכוכבת ההוליוודית ילידת ירושלים נטלי פורטמן טרם קיבלה כוכב בשדרה, וגם לא כוכבי-על כמו בראד פיט וגרושתו אנג'לינה ג'ולי.

גל גדות פרצה בהוליווד כשהופיעה בשנת 2009 בסרט "מהיר ועצבני 4" (והופיעה בעוד שני סרטי המשך עד כה, עם צפי לעוד בעתיד), וקנתה לה תהילת עולם כשגילמה את וונדר וומן בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ואז בסרט יעודי משלה, בתור הכוכבת הראשית. עוד, הופיעה בסרטים "הודעה אדומה" עם דוויין ג'ונסון וריאן ריינולדס ו"מוות על הנילוס" של קנת' בראנה, והיא עתידה לככב בשנה הבאה בתור המלכה המרשעת בעיבוד החי של דיסני "שלגיה" ובשני פרויקטים שהיא מפיקה "לב של אבן" ו"קליאופטרה".

"כל כך נרגשת להיות חלק ממחזור 2024 של שדרת הכוכבים," כתבה גדות באינסטגרם בליווי של הקלטה שלה מודה על המעמד:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?