תמונות מהפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" עם דניאל גד ודניאל מורשת

"המזח". אביב פנקס, אורי בלופרב, דניאל גד, דניאל מורשת.

"המזח". אביב פנקס, אורי בלופרב, דניאל גד, דניאל מורשת.

הפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" של ליאור חפץ על המוצב ממלחמת יום הכיפורים, התקיימה ביום א' (30.7) בסינמה סיטי גלילות, עם מרבית צוות השחקנים, המפיקים והאנשים האמיתיים ששירתו במוצב והיוו ההשראה לדמויות בסרט. הנעדר העיקרי מהאירוע היה הכוכב מיכאל אלוני שמצטלם בימים אלה לסדרה "היינו בני מזל" (ש.ל.ר, We Were the Lucky Ones). בין אלו שפקדו את הפרימירה הם הכוכב השני של הסרט דניאל גד ובן דמותו בסרט שלמה ארדינסט, השחקנים אמיר טסלרדניאל מורשתאורי בלופרבתום אמסלם ואביב פנקס, יוצאי הצבא שייעצו לפרויקט איתן בן אליהו, גל הירש ואביגדור קהלני והמפיקים חיליק מיכאלימשה אדרי ואברהם פרחי.

"המזח" מספר על מוצב שעל שפת התעלה בסיני. לאחר התקפת פתע מצרית ביום הכיפורים 1973, נותר המוצב מבודד ומנותק עם 42 חיילים, בפיקודו של סגן צעיר (דניאל גד), שנאבקים בניסיון להדוף את התקפות האויב. בתוך בונקר המוצב, נאבק באותו זמן רופא מילואים צעיר (מיכאל אלוני) על חיי הפצועים שלא מפסיקים להגיע, וקורא לפינויים הדחוף, כאשר חלקם נושמים את נשימותיהם האחרונות בידיו. לאחר שבוע של מצור ולחימה עיקשת, מתפתח עימות חריף בין מפקד המוצב שמוכן להילחם עד הכדור האחרון, לבין הרופא שדוחף לכניעה מסודרת לידי המצרים, כדי להציל את חיי הפצועים שבהם הוא מטפל.

הפרויקט יעלה לאקרנים בתור סרט ביום חמישי ה-3.8.2023, ולאחר מכן יעלה בתור סדרה בערוץ 'כאן 11', במסגרת מבצע שידורים מיוחד שלהם לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, לצד הסכת (פודקאסט) שילוו את שידור "המזח" בהגשת אורן אהרוני, ותכנים נוספים כגון הסדרה התיעודית "האחת" של גלעד טוקטלי על סימה קדמון-שביט.

התמונות מהפרימיירה:

"המזח".

"המזח".

"המזח". ליאור חפץ, דניאל גד.

"המזח". הבמאי ליאור חפץ עם כוכב הסרט דניאל גד.

"המזח". דניאל גד.

"המזח". כוכב הסרט דניאל גד עם בן דמותו שלמה ארדינסט.

"המזח".

"המזח" היועצים לסרט, המצביאים אביגדור קהלני וגל הירש.

"המזח". דניאל גד, משה אדרי, אברהם פרחי.

"המזח". דניאל גד עם המפיקים משה אדרי, אברהם פרחי ומנכ"ל תאגיד השידור כאן אלדד קובלנץ.

ועוד תמונות בגלריה של הסרט-סדרה כאן באידיבי

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?