הסדרה הישראלית "ילד רע" לפי חיי הסטנדאפיסט דניאל חן תתחרה בפסטיבל טורונטו 2023

"ילד רע".

"ילד רע".

סדרת הדרמה-פשע-קומדיה הישראלית "ילד רע" בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט דניאל חן, תתחרה בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי טורונטו TIFF 2023 (ה-48 במספר) שבקנדה. בפסטיבל יוקרנו שני פרקי הפתיחה של הסדרה.

את "ילד רע" יצרו הגר בן-אשררון לשם ("אופוריה"), דניאל חןרועי פלורנטיןמשה מלכהעמית כהןדניאל אמסל, והיא מספרת על דין, נער בן 13 שנשלח לכלא נוער (בן דמותו של חן, שנכלא לתקופות שונות בין הגילים 13 ל-18). בין הילדים-האסירים, דין בולט כתלוש וזר, נער קטן ושובה לב עם יתרון יחסי אחד – הוא יודע להצחיק ולספר סיפורים. כולם חושבים שהוא ליצן, אבל דין רוצה שיפחדו ממנו. ההומור הוא כלי הנשק שאיתו ישרוד שלוש תקופות מאסר קשוחות ביותר, במשך ארבע שנים, בחברות נפש עם נער אסיר-עולם אפוף סודות. במאית תיאטרון שמעבירה סדנה לאסירים, תכריח אותו לממש את הכישרון שבו. מככבים בסדרה גיא מנסטרלירז חממיבת חן סבגנטע פלוטניקבן סולטןהבטמו פרדהישי ללושיניב שביטיניב לוי ואחרים.

פסטיבל טורונטו יתקיים השנה בין ה-7 ל-17 בספטמבר. "ילד רע" שהופקה בידי 'סטודיו סיפור', 'טדי הפקות' ו-The North Road Company עבור HOT, היא התוכן הישראלי הראשון שמפורסם שישתתף בפסטיבל. עד כה הזוית הישראלית בפסטיבל היתה מהסרט הבריטי "שושנה" (ש.ל.ר, Shoshana) של מייקל ווינטרבוטום, שעוסק במייסד מחתרת ה-לח"י, אברהם שטרן.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?