שוברי קופות 14.09.09: טיילר פרי שוב תופס את הצמרת

הקומדיה "אני יכולה להסתדר רע בעצמי" (ש.ל.ר, I Can Do Bad All by Myself) של טיילר פרי (כבמאי-תסריטאי-שחקן-מפיק) תפסה את צמרת טבלת שוברי הקופות השבוע, עם כ-24 מיליון דולרים, על פי הערכות. פרי מקפיד לשחרר לקולנוע פרק בסדרת הסרטים שהכוכבת בהם היא הסבתא, מדיאה (בגילומו), והפרק החדש זכה לפתיחה השלישית הכי חזקה שלו. סרטו הרווחי ביותר הוא "מדיאה הולכת לכלא" (שטרם הופץ בארץ, והגיע לאקרני ארה"ב מוקדם יותר השנה) עם פתיחה של כ-40 מ"ד וצבירה כוללת של כ-90 מיליון דולרים.

בסך הכל, לא מדובר בסוף שבוע מוצלח במיוחד: שלושה סרטים פתחו בהפצה רחבה (בינהם "אני יכולה"), ורק אחד מהם הצליח לצבור יותר מ-5.5 מיליון דולרים. שני המותחנים החדשים: "אחוות האחווה" (ש.ל.ר, Sorority Row) ו"ווייטאאוט" (ש.ל.ר, Whiteout) גרפו בהתאמה 5.3 מיליון דולרים ו-5.1 מיליון דולרים, על פי הערכות. "יעד סופי 4" שוב יצא סרט המתח-אימה המוביל של סוף השבוע בקופות, כשהוסיף לרווחיו עוד 5.5 מיליון דולרים, ובסך הכל עומדים רווחיו על כ-58 מיליון דולרים.

יחד עם זאת, סרט האנימציה המד"בי, "תשע", הצליח לא רע בהפצה המוגבלת שבה פתח את סוף השבוע, כשגרף כ-15 מיליון דולרים בחמישה ימים (כמעט 11 מיליון רק מסוף השבוע). הסרט פתח ב-1,661 בתי קולנוע, ועם רווחיו, התמקם בכבוד במקום השני, אחרי "אני יכולה". אחריו, "ממזרים חסרי כבוד", שילשל לכיסיו עוד 6.5 מיליון דולרים המסתכמים ב-104 מיליון דולרים, ו"הכל אודות סטיב" (ש.ל.ר, All About Steve) גרף עוד 5.8 מיליון למצבור 21.8 המיליונים שלו.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?