מארוול מצאו את "ארבעת המופלאים" של 2025: פדרו פסקל, ונסה קירבי וכוכבי "הדוב" ו"דברים מוזרים"

"גיבורים זה אנחנו". פדרו פסקל.

פדרו פסקל מתוך "גיבורים זה אנחנו".

אולפני מארוול מצאו את "ארבעת המופלאים" שלהם לשנת 2025: פדרו פסקל ("האחרונים מבינינו", "המנדלוריאן") יגלם את ריד ריצ'ארדס – "מר פנטסטיק", ונסה קירבי ("משימה בלתי אפשרית 8: נקמת מוות – חלק 2") תגלם את סו סטורם – "האישה הבלתי נראית", איבון מוס-בכרך (ריצ'ארד ב"הדוב") יגלם את בן גרים – "הדבר" וג'וזף קווין (אדי מנסון ב"דברים מוזרים") יגלם את ג'וני סטורם – "הלפיד האנושי". אזכיר שמוס-בכרך כבר הופיע בתור דמות של מארוול בסדרה "המעניש" ועכשיו הוא יגלם דמות ב"ארבעת המופלאים", בהיפוך מסוים לכריס אוואנס, שהופיע בתור הלפיד האנושי בגרסת 2005 של "ארבעת המופלאים", ואז לוהק לתפקיד קפטן אמריקה ביקום הקולנועי של מארוול.

אף על פי ששמועות התרוצצו סביב הליהוקים בחודשים האחרונים, ביחוד סביב פסקל, יש בי קצת הפתעה על בחירת הגילים של השחקנים. פסקל הוא אמנם אחד השחקנים המבוקשים ביותר בימים אלה בהוליווד עם ההצלחות של הסדרות בכיכובו, אבל לסדרת סרטים שבמארוול בוודאי מקווים שתנפיק יותר מסרט אחד, להתחיל עם שחקן שנושק ל-49 זו סוג של הצהרה מרשימה. גם מוס-בכרך קרוב ונושק ל-47. מצד שני מעניין לשים לב שיש בין פסקל לבין מי שמיועדת לגלם את אישתו בסרט, קירבי, פער גילים משמעותי – היא נושקת ל-36 בלבד.

מארוול מבית דיסני הכריזו על החדשות בפוסט באינסטגרם עם תמונה חגיגית ליום האהבה הבינלאומי 'ולנטיינ'ס דיי', בה מופיעים מאוירים ארבעת הליהוקים החדשים במדי החבורה הכחולים (ראו למטה). הדמויות הקולנועיות 'חזרו הביתה' אל מארוול במסגרת הרכישה של דיסני לאולפני פוקס. פוקס הרימה שני סרטי ארבעת המופלאים ב-2005 וב-2007 שגרפו יחד מעל 635 מיליון דולרים בקופות הקולנוע, שנחשבו בזמנם להכנסות לא רעות, ביחוד לאור הביקורות הבינוניות ומטה. לאחר מכן פוקס ניסו את מזלם שוב ב-2015 אבל הסרט נכשל עם 167.8 מיליון דולרים בלבד בקופות (אגב, בסרט הזה, השחקנים היו סביב גיל ה-30 ואפילו מתחת). תחת מארוול, המעריצים גילו את ג'ון קרסינסקי בתור מר פנטסטיק בסרט "דוקטור סטריינג' 2: במימדי הטירוף", אבל נראה שזה לא התקדם מעבר.

את הסרט של 2025 יביים מאט שקמן ("וונדה-ויז'ן") לפי תסריט מאת  ג'וש פרידמןג'ף קפלן ואיאן ספרינגר והוא חלק ממה שנקרא "השלב השישי של מארוול" שיגיע לשיא עם שני סרטי "הנוקמים" חדשים. עוד הודיעו כי הסרט יזוז מחודש מאי היוקרתי של 2025 אל ה-24 ביולי 2025 בישראל (יום לפני ארה"ב), מה שיתן להם קצת יותר מרווח נשימה להפיק את הסרט, בהינתן שעוד לא הוכרז אפילו ליהוקו של הרשע בו. במקומו יוצב ב-4 במאי 2025 הסרט "ת'נדרבולטס" (ש.ל.ר, Thunderbolts), ושאר סרטי מארוול המיועדים לשנה הבאה נשארים במקומם בלוח השנה: "קפטן אמריקה 4: עולם אמיץ חדש" (ש.ל.ר, Captain America: Brave New World) ב-13 בפברואר בישראל (יום לפני ארה"ב), ו"בלייד" ב-6 בנובמבר.

"ארבעת המופלאים".

"ארבעת המופלאים".

שיוכים: חדשות סרטים

Just was a great player was a hard worker how to buy priligy in usa

Faber JJ, Anderson DF where to buy finasteride Preclinical studies have demonstrated that antagonism of ОІ 2 adrenergic signaling inhibits several pathways necessary for breast tumor progression and metastasis

О± Terpineol TP is present in a wide range of essential oils of the genus Eucalyptus, with recognized potential for a range of biological effects, such as analgesic finasteride online worldwide delivery

is cialis generic Stern is set to hand over the reins to deputy commissioner Adam Silver on Feb

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?