החלו צילומי סרט ההמשך הישראלי "בחורים טובים 2" עם הזוג ניב סולטן ומאור שוויצר

"בחורים טובים 2". ליאנה עיון, עמית רהב.

ליאנה עיון ועמית רהב על הסט של "בחורים טובים 2". צילום: ארז תדמור.

החלו צילומי סרט הדרמה-רומנטיקה-קומדיה-חרדים הישראלי "בחורים טובים 2" בבימויו של ארז תדמור, שימשיך את הלהיט "בחורים טובים" מ-2022. שלושת שותפי הכתיבה של הסרט הראשון ארז תדמורחוה דיבון והמפיק-יזם יקי רייסנר, חזרו לכתוב את התסריט של סרט ההמשך.

העלילה של סרט ההמשך תתמקד בדמותו של ברוך (מאור שוויצר), הבחור המבוגר ביותר בישיבה והעוזר של השדכנית מלכי (עירית קפלן). ברוך מתאהב בבתה של השדכנית, שירה לוין (ניב סולטן, "טהרן" ואישתו במציאות של שוויצר), ובזכותה הוא לומד, מפתחת ולראשונה מוצא אהבה גדולה. לזיווג תפריע אישה חרדית אחרת (עומר נודלמן). עלילותיהם של מוטי ונחמה (עמית רהב וליאנה עיון) מהסרט הקודם ימשיכו גם הן, ויחזרו להופיע גם הוריה (רועי אסף וריימונד אמסאלם).

יום הצילומים הראשון נפתח עם סצינה בכיכובם של רהב ועיון, והבמאי תדמור שיתף תמונה של הזוג מהסט (ראו בראש הכתבה). "היה לי ברור שהדמויות של ברוך, מלכי, מוטי ונחמי יחזרו לעוד סרט נוסף," מסר תדמור. "לא יכולנו שלא להמשיך לחקור את עולמם של הדמויות שכל כך אהבנו לכתוב, ושגם הקהל אהב כל כך. הסרט יהיה המשך ישיר לסרט הקודם אבל גם יעמוד בזכות עצמו."

מנהלת ההפצה של חברת יונייטד קינג, לירון אדרי, הוסיפה: "אנחנו שמחים לחזור על שיתוף הפעולה המוצלח עם הבמאי ארז תדמור. אחרי ההצלחה המטאורית של "בחורים טובים" הראשון, שמכר מעל 300 אלף כרטיסים וזכה באהבת גדולה מצד הקהל, אנחנו יותר ממתרגשים לצאת לדרך עם סיפור ההמשך."

בהפקת הסרט מדווחים על לוח זמנים זריז לסרט, עם כוונה להעלות אותו לאקרנים עוד השנה. "בחורים טובים 2" מופק בידי רייסדור הפקות של יוזם שני הסרטים, איש הנדל"ן החרדי יקי רייסנר, בשיתוף סרטי יונייטד קינג.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?