שוברי קופות 19.10.09: "ארץ יצורי הפרא" עמד בציפיות

נראה שמסע הפרסום הרחב שאולפני האחים וורנר ערכו לסרט "ארץ יצורי הפרא" השיג את מבוקשו: בסוף השבוע הראשון שלו, גרף הסרט 32.5 מיליון דולרים, על פי הערכות. הסרט, שתקציבו מוערך ב-100 מיליון דולרים, הוקרן ב-3,735 בתי קולנוע בארה"ב (אצלנו ב-10 בדצמבר) והתברג למקום השמיני בטבלת שוברי הקופות של כל הזמנים בחודש אוקטובר (אותה מוביל "מת לצעוק 3").

"אזרח שומר חוק" (ש.ל.ר, Law Abiding Citizen) שמגיע אלינו אוטוטו ופתח כעת בארה"ב, התברג למקום השני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון, משגרף 21.3 מיליון דולרים על פי הערכות, שהם ממש טיפה יותר מהסכום שצבר "פעילות על-טבעית" (ש.ל.ר, Paranormal Activity) בשבוע השלישי שלו. המספרים של "פעילות" עומדים על תוספת של 20.1 מיליון דולרים למצבור של 33.7 מיליון דולרים בארבעה שבועות לסרטו העצמאי של הישראלי אורן פלי, והמספרים עוד עשוים להשתנות ולהעניק לפלי את המקום השני בטבלה. "פעילות" הוסיף 600 בתי קולנוע, ובסך הכל הוקרן ב-760 בתי קולנוע. לשם ההשוואה המתבקשת, בשבוע הרביעי שלו, "פרויקט המכשפה מבלייר" הוקרן כבר ב-2,142 בתי קולנוע, אך זאת משום שמצא מפיץ שיקרין את הסרט במדרגות של אלף בתי קולנוע בשבוע השלישי, ואלף נוספים בשבוע הרביעי.

הקומדיה "טיפול זוגי" תפסה את המקום הרביעי בטבלה עם תוספת של 18 מיליון דולרים למצבור שמסתכם ב-63 מיליון דולרים, וסרט האימה "אבא חורג" (ש.ל.ר, The Stepfather) פתח עם 12.3 מיליון דולרים. אגב, האולפנים בהוליווד כבר החלו להקרין את "ניו יורק, אני אוהב אותך" (ש.ל.ר, New York, I Love You), מקבץ סיפורי הרומנטיקה על משקל "פריס, אני אוהב אותך" (ש.ל.ר, Paris, Je T'Aime), והסרט גרף 372 אלף דולרים בסוף השבוע הראשון שלו בין 119 בתי קולנוע.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?