בזק משווקת מדיה סטרימר לצפיה בסרטים מהאינטרנט

nowcom nc350בזק מתחילה לשווק מכשיר Media Streamer ('מזרימדיה') המאפשר צפיה בתכנים כגון סרטים וסדרות טלויזיה, ישירות מהאינטרנט ועל מסך הטלויזיה. מי שחפץ לרכוש את המכשיר ללא עזרתה (ותנאיה) של בזק, ינזק בסכום של כ-2,000 ש"ח. עם זאת, לקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט של בזק יחויבו לרכוש חבילה של 4 מגה-בייט הורדה לפחות, וישלמו על המכשיר 684 ש"ח בפריסה של 36 תשלומים (19 ש"ח בחודש). לקוחות קיימים של בזק שיחפצו במכשיר, יאלצו לשדרג את המהירות שלהם ל-2.5 מגה-בייט הורדה, וישלמו על המכשיר 1,224 ש"ח בפריסה של 36 תשלומים (34 ש"ח בחודש).

הכסות לשימוש בשירות היא כמובן שירותי צפיה בסרטים דרך האינטרנט, בנוסח אתרי הערוצים הטלויזיונים דוגמת yes-וואלה, HOT-ynet, רשת-ynet, נענע10 ומקו. דה-פקטו יכול המכשיר להיות לעזר רב לבתים בהם המחשב לא קרוב לטלויזיה ויש אינטרנט אלחוטי בבית (או כונן קשיח נייד), והורדת סרטים וסדרות טלויזיה באופן 'בלתי חוקי' (לטענת גופים מסוימים), היא דרך קבע. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את הסרט או הסדרה למחשב הקיים, לשתף את הסרט ברשת הביתית, והוא יהיה זמין לצפיה באמצעות ה'מזרימדיה'.

מדובר במזרימדיה מדגם NC3500 של החברה הישראלית NOWCOM, והוא 'דובר' עברית לחלוטין, ותומך בצפיה בסרטים בליווי כתוביות מתורגמות לעברית שגם הן ניתנות להורדה באינטרנט בחינם. זוהי בודאי בשורה טובה מאד למורידי הסרטים, אך בשורה לא כל כך טובה לחברות yes ו-HOT.

אנטי

יש מצב לתת לינק עם יותר פרטים? מתי זה מתחיל, איך בדיוק זה עובד, איפה אפשר למצוא את המאגר שממנו ניתן להוריד?
תודה.

אלי שגב

המדיה-סטרימר כבר זמין בבזק, ופרטים נוספים אפשר לברר אצל מוקד השירות של בזק (1-800-800-199) או באתר החברה: http://www02.bezeq.co.il/Sales/Pages/mediastreamer.aspx

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?