קרלה ברוני אישרה השתתפותה בסרטו של וודי אלן

דוגמנית-העל לשעבר והגברת-הראשונה של צרפת פלוס זמרת וכותבת שירים כיום, קרלה ברוני-סרקוזי, אישרה בפני התקשורת את השתתפותה בסרט – נטול שם כרגע – של וודי אלן. אשתו של הנשיא ניקולא סרקוזי התראיינה לערוץ הטלויזיה Canal+ (מחטיבת המדיה שמשקיעה כספים רבים בקו-פרודוקציות ישראליות-צרפתיות) ביום ב' האחרון, ואמרה כי אלן "ביקש ממני להיות בסרטו הבא." כאשר נשאלה בתשובה האם היא יודעת איזה תפקיד יעד לה הבמאי, השיבה "לב, אבל אמרתי 'כן'… אני עושה את הכל בקצת עיוורון. אם לא הייתי עושה כך, לא הייתי עושה כלום."

סרטו הבא של וודי אלן, "תפגשי זר גבוה וכהה עור" (ש.ל.ר, You Will Meet a Tall Dark Stranger), יצולם בלונדון, ויככבו בו נעמי ווטס, ג'וש ברולין, אנטוניו בנדרס ואנתוני הופקינס. יהא זה הסרט הראשון מבין טרילוגיה שיערוך אלן עם חברת ההפקה המקסיקנית 'מדיהפרו', אשר הפיקה עבורו את "ויקי כריסטינה ברצלונה". הסרט השלישי בטרילוגיה, שצפוי בינתים להצטלם בצרפת בקיץ הבא, הוא הסרט לו מתוכננת להצטרף ברוני-סרקוזי, ותקציבו מוערך ב-20 מיליון אירו.

ברוני הוסיפה במהלך הראיון כי "אינני שחקנית בכלל. אולי אהיה גרועה לחלוטין. הייתי רוצה, אתה יודע, שכשאהיה סבתא, שיהיה סרט של וודי אלן שעשיתי. אני לא יכולה לפספס הזדמנות שכזו בחיי."

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?