קדימונים חדשים: מבחן מיוחד, ערפדים ואית'ן הוק, גיבורי על ללא כוחות וחבורת אדם סנדלר נפגשת

אני חייב להודות, התחלתי את הכתבה הזו עם שני קדימונים ביד, ואז הצצתי קצת אחורה לראות על מה שכחתי לספר – וגיליתי עוד כמה קדימונים שפשוט נדחקו לשוליים. הסרטים שנראים בעיני הכי מעניינים הם "מבחן" (הראשון בכתבה זו), שנראה כמו "קיוב" גרסת 2009; "פריצה לאור היום" (ש.ל.ר, Daybreakers) שיכול בהחלט להפתיע כמו "אני האגדה" בעזרתם של שני הכוכבים הראשיים: איתן הוק וווילם דפו; "קיק אס" (ש.ל.ר, Kick Ass) ו"מבוגרים" (ש.ל.ר, Grown Ups). השאירו את דעתכם בתגובות בסוף 🙂

"מבחן" (ש.ל.ר, Exam) – קדימון ראשון – שמונה מועמדים למשרה בכירה בתאגיד מיסתורי מוכנסים לחדר מבודד, לבחינה הסופית.

"פריצה לאור היום" (ש.ל.ר, Daybreakers) – קדימון שני – בעוד עשור, מרבית אוכלוסית העולם תהיה מזן ערפדי, אך קבוצת ערפדים מגלה את האלמנט שעשוי להפר את האיזון הקיים בין הזן שלהם לבין בני האדם הנאבקים לשרוד.

"התחנה האחרונה" (ש.ל.ר, The Last Station) – קדימון ראשון – ביוגרפיה אודות הסופר הרוסי לב טולסטוי.

"עונת המכשפות" (ש.ל.ר, Season of the Witch) – קדימון ראשון – ניקולס קייג' הוא צלבן במאה ה-14 שחוזר לעיר הולדתו רק כדי לגלות שהיא נהרסה בידי מגיפה שחורה.

"מלך הלוחמים" (ש.ל.ר, King of Fighters) – הצצה מוקדמת – מבוסס על משחק הוידאו באותו השם, אודות קבוצת לוחמים שעוברים למימד אחר על מנת להילחם.

"פרסי ג'קסון ובני האולימפוס" (ש.ל.ר, Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief) – קדימון שלישי – נער מתבגר מגלה כי הוא צאצא לאלים היוונים הקדמונים.

"זכרו אותי" (ש.ל.ר, Remember Me) – קדימון ראשון – מערכת יחסים מיוחדת בין שני צעירים (רוברט פטינסון ואמילי דה ראבין) על רקע המשברים בחייהם.

"מלחמת הטיטאנים" (ש.ל.ר, Clash of the Titans) – קדימון ראשון – סיפורו המיתולוגי של פרסאוס – בנו של זאוס, מלך האלים – אשר הוגלה בילדותו לארץ, ומשגדל והתבגר נשלח לערוף את ראשה של מדוזה (זו שמבטה הופך אנשים לאבן).

"קיק אס" (ש.ל.ר, Kick Ass) – הצצה מוקדמת – חבורת חנונים מחליטה לאמץ את רעיון גיבורי העל מהקומיקס ולהפוך לגיבורי על נטולי כוחות על.

"מבוגרים" (ש.ל.ר, Grown Ups) – קדימון ראשון – מפגש איחוד של ארבעה חברים הכי טובים כעבור 30 שנה מאז התראו לאחרונה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?