סרטי אורלנדו יוקרנו באינטרנט בשיטות ה-VOD/SVOD

עודד הורוביץחברת סרטי אורלנדו שוקדת בימים אלו על הקמת אתר אינטרנט לשידור סרטי העולם שרכשה החברה, ובמקביל מנהלת החברה משא ומתן להקמת ערוץ זהה שישודר בטלויזיה הרב-ערוצית. האתר, שיקרא אורלנדו-VOD, ישדר כמתבקש, סרטים בשיטות ה-Video On Demand (סרטים לפי הזמנה, VOD) ו-Subscriber Video on Demand (סרטים לפי מנוי, SVOD) וכמובן שמדובר על רכישות בתשלום. כיום פועל אתר אינטרנט ישראלי אחד בצורה זו, והוא orangetime של חברת הסלולר אורנג', שאינה מדווחת על רווחים בתחום.

סרטי אורלנדו חוגגת השנה 10 שנים להקמתה, ומחזיקה בזכויות על כמות הגדולה מ-500 כותרי קולנוע מכל הז'אנרים הפופולרים. כיום, סרטיה משודרים בערוצי הסרטים המקומיים של חברות הכבלים והלוין, ולא ברור מה יעלה בגורלו של פורמט זה אם ישולב ערוץ טלויזיה יעודי (למרות שסביר להניח שהסרטים פשוט יקדימו וישודרו בערוץ היעודי, ואז אחרי תקופה קצרה ינדדו גם לערוצי הבית). בין הסרטים הפופולרים שהפיצה החברה בארץ מהשנים האחרונות אפשר למצוא את "גומורה – המאפיה של נאפולי", "פוניו על הצוק ליד הים", "להתראות לנין!"; ובשנה הבאה מתכננת החברה להפיץ את "צ'ה" המדובר של סטיבן סודרברג, "ז-ק-ו-ד" עם ואן דאם ונוספים.

"צפיה ב-VOD היא העתיד של הטלויזיה והדרך המועדפת על הקהל לצפיה בסרטים", אמר עודד הורוביץ-ראובני, הבעלים והמנכ"ל של סרטי אורלנדו. "ברשותנו מאות סרטים והחלטנו שהגיע הזמן למצוא להם את הבמה היחודית שגם תפתח את חגיגות העשור להקמת אורלנדו."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?