שוברי קופות 25.01.10: "אווטאר" הרווחי ביותר מחוץ לארה"ב בכל הזמנים

מתוך אווטאר.

מתוך אווטאר.

בתוך שישה שבועות הפך הסרט "אווטאר" לשובר הקופות הגדול ביותר מחוץ לארה"ב בכל הזמנים, כשהוסיף לאמתחתו עוד 107 מיליון דולרים שהצטברו לכלל 1.2833 מיליארד דולרים. 107 מיליון הדולרים הללו הם אפילו מעט יותר ממה שנדרש ל"אווטאר" בכדי להדיח את מחזיק הכתר מזה 12 שנים, "טיטאניק" (1.2421 מיליון דולרים). בכדי לעקוף את "טיטאניק" גם בזירת הסרט הרווחי ביותר מסביב לעולם, על "אווטאר" לגרוף עוד כ-10 מיליון דולרים (בלבד?) בארה"ב או מחוצה.

בתוך ארה"ב, גרף הסרט בסוף השבוע האחרון עוד 36 מיליון דולרים על פי הערכות, שהם ירידה של פחות מ-16 אחוזים מהשבוע שעבר, והצטברו לכלל 552.8 מיליון דולרים. ארבעה סרטים חדשים יצאו לאקרנים בארה"ב בסוף השבוע האחרון (שלושה להפצה רחבה), ואף אחד לא הצליח להתקרב לנעליו של שובר הקופות התלת מימדי. "לגיון" (ש.ל.ר, Legion) שסבל מביקורות לא אוהדות, התמקם יפה במקום השני עם כמחצית סכומו של "אווטאר": 18.2 מיליון דולרים בסוף שבוע הבכורה שלו.

"פיית השיניים" (ש.ל.ר, The Tooth Fairy) עם דוויין ג'ונסון הצליח להתמקם יפה במקום הרביעי עם 14.5 מיליון דולרים, כשבינו לבין "לגיון" חוצץ "הנבחר" ("הספר של אלי") שגרף בסוף השבוע השני שלו עוד 17 מיליון דולרים, על פי הערכות. "מבט מגן עדן" חותם את החמישיה העליונה עם 8.8 מיליון דולרים, והסרט החדש השלישי בהפצה רחבה באקרנים, "אמצעים יוצאי דופן" (ש.ל.ר, Extraordinary Measures), נחתה במקום השביעי עם 7 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] שוברי הקופות הגדולים ביותר בעולם בכל הזמנים: הפער שנדרש לו לאחר סוף השבוע כדי להדיח את המלך הבלתי מעורער מזה 13 […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?