אתר מקו של קשת ידרוש 3 ש"ח כדי לצפות בפרקי "ארץ נהדרת"

משתתפי ארץ נהדרת 7.

משתתפי ארץ נהדרת 7.

החל מיום ראשון הקרוב ולאחר שידור הפרק החדש של "ארץ נהדרת", ידרוש אתר מקו של זכיינית ערוץ 2, קשת, 2.99 ש"ח תמורת הצפיה בפרק דרך האתר באיכות גבוהה יותר מהרגיל. התשלום ידרש במשך 50 שעות מרגע עליתו לאתר (כיומיים), ולאחר מכן, ככל הנראה, יוצע בחינם.

תכני "ארץ נהדרת" נחשבים לתכנים המצליחים ביותר של אתר מקו, ונראה כי מדובר בניסוי שתערוך הזכיינית על תוכנית הדגל שלה כיום במטרה להתפשט גם לתוכניות אחרות בעתיד. בכדי לשלם על צפיה בפרק ידרש הגולש להקליד את מספר הטלפון הסלולרי שלו ובתמורה יקבל אליו קוד לצפיה שיכניס בחזרה באתר. כך, יגבה התשלום מתוך החשבון הסלולרי.

במקביל הודיעה קשת כי "ארץ נהדרת" תשוב להיות מוקלטת טרם השידור ותפסיק את שידורה החי שהחל בעונה הנוכחית (7), זאת על מנת לחסוך בעלויות. סביר להניח שבעתיד הקרוב מאד יוצעו פרקי התוכנית לצפיה באתר מקו עוד לפני שיעלו לשידור בטלויזיה, ואולי אפילו בתשלום גבוה יותר.

מי שאינו מעונין לשלם על התכנים של התוכנית באינטרנט, יכול להשתמש במנוע החיפוש גוגל על מנת למצוא אתרים שמקליטים בעצמם את התוכנית באיכות לא רעה בכלל. כמובן שענין החוקיות של הדבר מוטל איכשהו בספק.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?