פתיחה טובה לגיא פינס בערוץ 10: גרף 10.4 אחוזי רייטינג

"ערב טוב עם גיא פינס" גרסת ערוץ 10, פתחה ביום ב' האחרון עם 10.4 אחוזי רייטינג בקרב האוכלוסיה היהודית (ו-9.4% מכלל האוכלוסיה). "מצב האומה" עם ליאור שליין שערק ממשבצת קרובה בערוץ 10, גרפה רק 13 אחוזי רייטינג בערוץ 2. רייטינג תוכנית הביכורים של גיא פינס בערוץ 10 גרפה מעל פי 2 אחוזי רייטינג מתוכנית האירוח שהיתה לשליין בערוץ 10. "כלבוטק" הובילה את טבלת הרייטינג עם 21.3 אחוזי רייטינג.

אחוזי הרייטינג של "מבט" גם כן הצליחו להשאיר חותם: עמדו על 7.7 אחוזים, בעקבות השידור המאוחר שהתאחר בגלל משחק הכדורגל של ליגת העל.

גיא פינס פשוט גאון התוכנית שלו שוותה את הקהל בהוט וכמובן בכל מקום שהיא תהייה אני הייתי שמח אם היא הייתה נחתמת בסוף בקשת במקום אלף ואחת תוכניות שהייתי מוריד אפילו על חזקות הייתי מוותר אבל גיא פינס שיחקת אותה!!…איפה שלא תהייה אתה מלך!אתה מגנט צופים!הוכחת את זה באינספור שנים בהוט הוכחת בזה שאין תוכנית בכל השנים שהצליחה לדגדג בתואר שלך כחדשות הבידור המובילות בישראל הוכחת את זה עכשיו ברייטינג בערוץ 10!!…פשוט שאפוווו….
אני בטוח שערוץ 10 יבין ואתה מהר מאוד תקבל שעות יותר נוחות ויותר ימים…פשוט ענק!!…
דבר קטן שהיה חסר לי: הייתי מצפה לשינוי קל בתוכנית משהו בתפאורה איזה שינוי איזה שיחוק אולי בגלל שעליתם כל כך מהר אז יש הצדקה לזה במחשבה שנייה עדים שזה נשאר ככה ועליתם מהר מאשר שזה היה עובר שיפוץ והייתם עולים אחרי שבועיים…

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?