סופי: טום קרוז יככב ב"משימה בלתי אפשרית 4"

טום קרוז, מתוך משימה בלתי אפשרית 3.

טום קרוז, מתוך משימה בלתי אפשרית 3.

השחקן טום קרוז הסכים לככב בסרט "משימה בלתי אפשרית 4" חוץ מתפקיד ההפקה שנטל על עצמו כבר לפני חצי שנה. את התסריט לסרט כתב הצמד ג'וש אפלבאום ואנדרה נימיק ("זהות בדויה") על פי רעיון של קרוז ושותפו להפקה ג'יי-ג'יי אברמס. אברמס, שגם כתב עם קרוז את הפרק הקודם וביים אותו שם, ככל הנראה לא יביים את הפרק הנוכחי, ויפנה את הכיסא לאדם אחר.

תקציר האירועים הקודמים: "משימה בלתי אפשרית 3" גרף כמעט 400 מיליון דולרים מסביב לעולם, והיה לאחד משוברי הקופות הגדולים של אותה השנה. אבל טום קרוז רצה הרבה כסף בשביל להמשיך לעשות סרטים באולפני פאראמאונט, וחברת ויאקום שבבעלותה האולפנים לא הסכימה. העסק התפוצץ והחברות בת 14 השנים בין פאראמאונט לקרוז נסתיימה בצלילים צורמים מאד, שהובילו לכך שקרוז רכש את חברת יונייטד ארטיסטס (United Artists) יחד עם פאולה וגנר והשיק אותה מחדש יחד עם MGM.

הצטרפותו של קרוז לפרויקט בתור השחקן הראשי מסמנת ככל הנראה תחילת ידידות משותפת חדשה בינו לבין פאראמאונט. האולפנים מאמינים בסרט, והציבו את הבכורה שלו לסוף השבוע של יום הזיכרון האמריקאי, מול "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס 2" (בכורה) ומול "שודדי הקאריבים 2" (שבוע שני).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?