"גרין לנטרן" יעלה בתלת מימד

אולפני האחים וורנר הכריזו רשמית כי "גרין לנטרן" של מרטין קמפבל ו"סאקר פאנץ'" (ש.ל.ר, Sucker Punch) של זאק סניידר, יעלו לאקרנים בתלת מימד. להבדיל מ"התנגשות הטיטאנים" ומ"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק ראשון", שני הסרטים עוד לא מוגדרים מוכנים: "גרין לנטרן" עוד בצילומים, בעוד "סאקר פאנץ'" עבר לפוסט פרודקשן, ונמצא עוד בשלב שאפשר לעשות שינוים בסדר גודל כזה בקלות.

גרין לנטרן מספר על האל ג'ורדן (ריאן ריינולדס), טייס חיל האויר האמריקאי, שחייזר גוסס מעניק לו טבעת כוח מיוחדת שתעניק לו שליטה על העולם הפיזיקלי, במטרה שיהיה יורשו. כוחה של הטבעת נשאב מכוח הרצון של העונד אותה.

סאקר פאנץ' מתרחש בשנות ה-1950, ומספר על בחורה (אמילי בראונינג) שנשלחת למוסד לטיפול נפשי בידי אביה החורג, המתכנן לכרות לה את אונת הרגשות במוח בתוך חמישה ימים מאז. היא וחבריה נכנסים למציאות חלופית שם הם מתכננים את בריחתה מהמוסד.

"גרין" יעלה לאקרנים בארה"ב ב-17 ביוני, 2011, ו"סאקר" יעלה ב-25 במארס, 2011. "התנגשות הטיטאנים" יעלה אוטוטו: ב-2 באפריל הקרוב, בעוד החלק הראשון של "הארי פוטר ואוצרות המוות" יעלה ב-19 בנובמבר 2010, והחלק השני, גם הוא בתלת מימד, יעלה ב-15 ביולי, 2011.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

ושוב האולפנים מוכרים לנו עוד לוקשים, ברגע שסרט לא צולם מלכתחילה במצלמת תלת מימד, כל שינוי בפוסט לא שווה כלום ורק עושה כאב ראש. סתם דרך לגבות יותר על כל כרטיס, זה כל הסיפור.

אלי שגב

חכה, עוד לא ניסית 🙂
יש עוד סיכוי ש"התנגשות הטיטאנים" יהיה סביר, פלוס, "גרין לנטרן" מצטלם בימים אלו ככה שאפשר לעשות 'הכנה טובה' שאולי תשפיע.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?