שוברי קופות 22.03.10: פתיחה טובה ל"אקסית במצור"; "אליס בארץ הפלאות" עדין בצמרת

ג'ררד באטלר עם ג'ניפר אניסטון. מתוך אקסית במצור.

ג'ררד באטלר עם ג'ניפר אניסטון. מתוך אקסית במצור.

הקומדיה הרומנטית "אקסית במצור" בכיכובם של ג'ררד באטלר וג'ניפר אניסטון פתחה לא רע בכלל עם 21 מיליון דולרים, על פי הערכות. מעבר לעובדה שלא היה די בכך בכדי להתקרב ל"אליס בארץ הפלאות", הזיווג של באטלר עם אניסטון הוא לא המוצלח ביותר שהיה לאף אחד מהם: אשתקד פתח "האמת המכוערת" שלצידו של באטלר כיכבה קתרין היגל, עם 27.6 מיליון דולרים, ואילו ב-2006 פתח "הצד שלו הצד שלה" שלצידה של אניסטון כיכב וינס ווהן עם 39.2 מיליון דולרים.

נחזור לזמננו אנו. אז כמובן ש"אליס בארץ הפלאות" לא ויתר על המקום שלו בצמרת גם בשבוע השלישי על אף הירידה בת 45 האחוזים, וגרף עוד 34 מיליון דולרים, על פי הערכות, שהצטברו כבר ל-265 מיליון דולרים. ההשוואה המתבקשת ל"אווטאר" מטילה דופי ביכולת של סרטו של טים ברטון לעקוף את זה של ג'יימס קמרון, שגרף במשך חמישה שבועות למעלה מ-40 מיליון דולרים, והתנודות שלו בין שבוע לשבוע לא גדלו מעבר ל-30-וקצת אחוזים במשך 11 שבועות. "אליס" אגב, הפך לסרט הפותח הטוב ביותר של דיסני בישראל, על פי דיווח של המפיצה פורום פילם. לסוף שבוע הבכורה של הסרט בארץ נהרו כ-63 אלף צופים.

הקומדיה "יומנו של חנון" (ש.ל.ר, Diary of a Wimpy Kid) פתחה בין "אליס" לבין "אקסית" (כמובן שהמספרים הסופיים שינחתו הלילה עשוים להחליף בינה לבין "אקסית"), עם 21.8 מיליון דולרים. מותחן הפעולה "רפו מן" (ש.ל.ר, Repo Men) זכה לביקורות קטלניות, ופתח במקום הרביעי עם 6.2 מיליון דולרים בלבד. והקומדיה "היא לא בליגה שלי" (ש.ל.ר, She's Out of My League) חתמה את החמישיה העליונה עם 6 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?