פוסטר חדש ל"דמדומים 3: ליקוי חמה"

הפרק השלישי בסדרת סרטי הלהיט, "דמדומים 3: ליקוי חמה" (ש.ל.ר, The Twilight Saga: Eclipse), התחדש בפוסטר רשמי לקראת צאתו של הסרט בעוד כשלושה חודשים. הכיתוב "הכל מתחיל… בבחירה" מעטר את הפוסטר.

"דמדומים 3" שב להציב את בלה (קריסטן סטוארט) במרכז הסכנה, ובין זה לבין טקס סיום הלימודים שממשמש ובא, בלה גם מוכרחה לבחור בין אדוארד קולן (רוברט פטינסון) לבין ג'ייקוב בלאק (טיילור לוטנר), ויודעת שהחלטתה עשויה להצית מלחמה עתיקת יומין בין הערפדים לבין אנשי הזאב.

דמדומים 3: ליקוי חמה

טל

אז זהו, שהשם כן רשמי…זה דמדומים 3: ליקוי חמה..=]
אני לא יכולה לחכות..^^

=]

ווואיי אני כ"כ מחכה לדימדומים 3 ..
עם בלה תבחר בג'ייקוב אני מתה – כל הסרט ייהרס , היא אפילו לא צריכה לאהוב אותו !!!

~שני~

וואיי .. אני מתה כבר לראות את דימדומים 3..
אני כל כך רוצה שאלה תבחר בג'יקוב..
הוא כזה מושלםם!!

עם היא בוחרת בערפד המסכן הזה זה הופך את הסרט לכזה מאעפן.. וחוץ מזה .. אם תסתקלו בתמונות של "אדוארד קולן" (רוברט פטינסון) הוא כל כך חנון .. ומכוער..
אייייייככסס..

שירה

הסרט השלישי יצא בארץ ב30.10.10 4 חודשים אחרי שהוא יצא בארה"ב….
רז יש הרבה זמן לחכות…

אופיר

וואי!! אני כל-כך מחכה לדמדומים 3!!!
ומי שרוצה לדעת בדמדומים 4 בלה בהריון מאדוארד והיא מתחתנת איתו!!!!!! <3 <3 ראיתי טריילרים!
ואדוארד/רוברט הוא הכי חתיך בעווללםםם!!!ושאף אחת לא תגיד אחרת!מי צריך את ג'ייקוב? הוא סתם מפריע לאדורד+בלה

שירוש!!!

הי!!הי!!הי!! עד אדוארד המווושלם אף אחד לא יגיד שהוא מכוער אפילו לא ביצחוק למה מי זה גי'קוב ביכלל ??? זאב מגעיל חחח… ודרך אגב קארתי את 4 הספרים וראיתי את 2 הסרטים איזה 100 פעם ובלה מאוהבת באדוארד והיא יתחתנה איתו ויש להם ילדה קוראים לה רנסמיי ובלה גם הפכה לערפדה מוווושלמת חולה עליההה <3 <3 <3 אדוארד שולטטטט אדוארד+בלה+רנסמיי = מישפחת קאלן המוושלמים ..

אתם חיות בסרט או מה??! בלה תיבחר באדוארד היא תיתחתן איתו תהיה לה ילדה בשם רנהסמייגייקוב יברח לפני החתונה בלה תהפוך לערפדה ואת השאר תקראו בעצמכם!!יצא הספר ה3 וה4

מור

דמדומים 3 אני ממש אבל ממש לא יכולה לחכות
דמדומים! דמדומים!

פוסטר מדליק ביותר!!!דמדומים שולט!!!!!!!!!בוווווווווווום!!!

ספיר

קראתי את הספרים, לכל העצלנים שאין להם כוח לקרוא את הספרים (שדרך-אגב, הם יותר יפים מהסרטים): היא אפילו לא חשבה לבחור בג'ייקוב.

אופקוווש :)

קראתתתי גם את הכלל !
בפרק נשרפתת עמדתי למוות ! הם משנים אותה לערפדה ותהיה לה ולאדוארד החתתתתתיך 🙂 ילדה בשם רנסמה ..
היא קיוותה שיהיה לה בן וכך היא תקרא לו אדג'יי כאילו אדוארד וג'ייקוב..

שירושש♥♥

אני מתה לראות דמדומים 4 שחר מפציע ..
יותר יפה בלה בהריון היא מתחתנת אם א-ד-ו-א-ר-ד
יואוו הם זוג כזה מושלם למרות שאני אוהבת גם את ג'ייקוב החתיך אני מעדיפה שבלה תיהיה אם אדוארד כי הם הזוג הכי מושלם בעולםםם !
והבת שלהם כזאתי מושלמת .. (קוראים לה רנסמיי)
והיא מוטבעת אל ג'ייקוב

קרן♥♥♥♥

ג'יקוב הכי מסריח בעולם!!!!! מי הוא שהוא מחטט בין אד החתיך המושלם לבין בלה!!! אני מה זה מקנאה בה שיש לה את אדדדדדדדדדדדוארדדדדדדדד יש לה מזל שהוא מסתכל אליה!!!! והיא אפילו לא צריכה להתלבט וגם אתם לא כי היא תבחר באד ברור ובסוף הסרט ה-3 היא תגיד לג'ייקוב הזבל שהיא אף פעם לא אהבה אותו ושהיא תתחתן עם אד והוא ישבור את כל החפצים בחדר ובסוף אד ובלה יתחתנו וישלחו לג'ייקוב הזמנה ואז הוא יהפוך לזאב ויברח וברביעי אחרי שבלה תוליד, אד יהפוך אותה לערפדית ותיהיה להם בת מהממת בלונדינית עם עיניים כחולות, קיצר היא תיהיה דומה לאד!!!!!!!!!!! אהההה וכל מי שאומר שאדוארד-רוברט פטינסון ה-מ-ו-ש-ל-ם "מכוער" חס וחלילה ושג'ייקוב "חתיך" הוא סתם חרא שלא יודע כלום מהחיים שלו ומי שאומר ההפך גאון!!!!!!!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?