יש אישור: "צעקה 4" קורה; קרייבן, קמפבל, קוקס וארקט בפנים


מימין לשמאל: נב קמפבלקורטני קוקס ודיויד ארקט

אולפני דימנשן אישרו סופית כי "צעקה 4" אכן יוצא לדרך ונכנס להפקה, עם כל הברגים החיוניים מהפרקים הקודמים: ווס קרייבן יביים על פי תסריט של קווין וויליאמסון, את נב קמפבל, קורטני קוקס ודיויד ארקט. האולפנים ניסו במשך למעלה מחצי השנה האחרונה למשוך את קמפבל ואת קרייבן (קוקס וארקט אישרו את השתתפותם מבעוד מועד) להצטרף לפרק החדש. קמפבל היתה זו עם ההתנגדות הנחרצת ביותר לשוב לפרק נוסף בסדרה, על אף שהקריירה שלה לא נסקה גבוה מדי מחוץ לסרטי "צעקה". קרייבן הודיע פעמים מספר כי הוא פשוט מחכה לתסריט הנכון.

קרייבן מסר כי העבודה עם שלושת הכוכבים "היתה פיצוץ לפני עשר שנים, ואני בטוח שתהיה שוב." הוא גם הוסיף, "אני לא יכול לחכות למצוא את הכשרון שיביא דם חדש למסך, גם כן."

פרטי העלילה לא נחשפו, אך ידוע גם מטבע הדברים שהאירועים בפרק הרביעי יתרחשו עשר שנים מאוחר יותר מהמפגש האחרון שלהם, בשנת 2000. טרילוגית הצעקה הקיימת גרפה לאולפני דימנשן ולאולפני-האב 'ווינשטין', למעלה מ-500 מיליון דולרים מסביב לעולם, בקופות לבד כמובן.

הפקת הסרט צפויה להתחיל באביב הממשמש ובא (אך זכרו שחג הפסח לא מבשר על האביב בארה"ב), עם כוונה לצאת לאקרנים בארה"ב ב-15 באפריל, 2011.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?