רשמי: ביל קונדון יביים את "דמדומים 4: שחר מפציע"

לפני כשבועיים כבר דיווחנו כי אולפני סאמיט בחרו בביל קונדון ("נערות החלומות") לביים את הפרק הרביעי והאחרון (כרגע) של סדרת דמדומים, "דמדומים 4: שחר מפציע". ובכן, ההודעה הרשמית על כך יצאה השבוע, כמעט בסמוך לצאתו של הספר המתורגם לעברית לחנויות בישראל.

ההערכות הן שאולפני סאמיט יפצלו את הפרק הרביעי שמפגיש את הערפד אדוארד (רוברט פטינסון בסרט), בלה בת האדם (קריסטן סטוארט) ואיש הזאב ג'ייקוב (טיילור לוטנר) – לשני חלקים, אך הם איכזבו משלא הודיעו על כך רשמית יחד עם ההכרזה על בחירת הבמאי. אם אכן יאושר דבר הפיצול, יהפוך ביל קונדון לבמאי הראשון בסדרה שיביים שני פרקים.

"אני מאד נרגש לקבל את ההזדמנות להביא את שיאה של הסאגה הזו לחיים על המסך," מסר קונדון. "כפי שיודעים מעריצי הסדרה, זהו ספר יחיד במינו – ואנחנו מקוים ליצור חווית קולנוע יחודית באותה המידה."

שיוכים: חדשות סרטים
חןן

מקוווההה שייצאא סרטטט מדהיםם כמו שאר הספרים בסדרהההההההה!!

איזבל קאלXD:

מקווה..שהסרט יהייה מדהיםם כמו הספפר המשולמיי !

שחחר מפציע ספר הכי יפה בסידרת דמדומיםם. ואיזה כיפפ יש גם סרטיםם ?! מקווה שסרט לא יאזכב אותיי ויהיה כמו שאמרתיי למעלה^ "מקווה ..הסרט יהייה מדהיםם!

[…] שהראשון בהם מתוזמן לאקרנים בארה"ב ב-18 בנובמבר, 2011, כפי שציפינו. מליסה רוזנברג, שכתבה את כל הקודמים, כבר החלה לכתוב את […]

אוקי, הסרט יוקרן ב-18 בנובמבר 2011 בארה"ב.
מתי זה יוקרן בישראל?

מאי

אני בשוק זה עוד מלא זמן
אם רק 18.11.2011 זה עוד שנה וחצי בערך
וזה רק בארה"ב ובישראל ביכלל נראלי עוד מלא זמן
אוף אני כבר לא יכולה לחכות !
למה כל כך הרבה זמן ? שנה וחצי זה מללללא : (

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?