סוף סוף: גרסת הרצה לספריה!

כבר לא מעט זמן שאנחנו באידיבי משתדלים לשפר את האתר, ועבדנו כבר זמן לא-מבוטל על הספריה שלנו. הספריה של אידיבי היא מאגר הידע הגדול ביותר נכון לעכשיו (קרוב ל-12 אלף כותרים), של סרטים וסדרות טלויזיה. אמנם נכון לעכשיו, מרבית האפשרויות בספריה היא התאמה בין שם עברי לשם לועזי של כותר, לאט לאט אנו מעדכנים את הספריה בחומרים עדכניים כולל צוות השחקנים והשחקניות בסרט/בסדרה, תמונות מתוכם, קדימונים, ביקורות של מבקרים נבחרים מהאינטרנט (בינהם אהרון קשלס, יאיר רוה, ואורי קליין) ובקרוב אפשרויות נוספות תתווספנה (כמו טריוויה מסרטים וציטוטים נבחרים).

מעתה, תוכלו להישאר באידיבי, ולמצוא פרטים על סרט או סדרת טלויזיה שמעניינים אתכם, ממש ברגע! הפעולה היא פשוטה מאד: למעלה למעלה בכל עמוד באידיבי, מופיעה תיבת חיפוש עם שתי אפשרויות: "חדשות" או "כותרים". לחצו על "כותרים", הקלידו את שם הכותר שברצונכם לקבל עליו פרטים, ולחצו על כפתור החיפוש. מערכת האתר תסרוק את הספריה ותניב לכם תוצאות בהתאם.

במסגרת הספריה, מעתה תוכלו לראות גם את רשימת הסרטים בקולנוע (ובקרוב גם להתעדכן בזמני הקרנות). הרשימה ערוכה בשלושה מקבצים, לנוחיות "המכורים" לקולנוע: חדשים בקולנוע, שבוע שני בקולנוע, וכותרים נוספים בקולנוע.

תאריך היעד של ההשקה הרשמית של הספריה לא נקבע בינתים, ובינתים כאמור היא בגרסת הרצה. נשמח לשמוע תגובות, תקלות שמצאתם, הצעות לשיפור, וכל מה שתעלו על דעתכם.

שיוכים: מחוץ לענין
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?