לינדסי לוהן נכנסת ל"תופת" של כוכבת הפורנו לינדה לובלייס

הכוכבת-לשעבר לינדסי לוהן מנסה לחזור לאור הזרקורים בתפקיד כוכבת הפורנו לינדה לובלייס, בסרט העצמאי "תופת" (ש.ל.ר, Inferno). לובלייס היתה כוכבת פורנו מוכרת מאד בשנות ה-1970, שפרצה לתודעה בזכות הסרט "גרון עמוק".

העלילה תתמקד בחייה של לובלייס, ויתעמק ב"עניינים הקשים שהיא עברה ועליה התגברה," אמר המפיק, וואלי רזאקי. "גרון עמוק" אמנם העניק ללובלייס תהילה כשהפך לאחד מסרטי הפורנוגרפיה היחידים שפרצו לתוך התודעה הכללית, אך בהמשך דרכה הפכה הכוכבת שלו לדוברת מטעם התנועה האנטי-פורנוגרפית. שמה האמיתי היה לינדה סוזן בורמן, והיא נפטרה בשנת 2002 כתוצאה מתאונת דרכים, בדנוור.

לוהן אולי זכורה לכם כילדה מתוקה בסרטים "אבא מתארס" ו"שישי הפוך" המקסימים, אך היא כנראה זכורה יותר על כל מי שמתעניין מעט בהוליווד כצעירה שירדה מן הפסים, עם כל מיני שגעונות שיביכו גם את טום קרוז. חייה הפרטיים גרמו לה לאבד כל מיני פרויקטים מעניינים יותר ופחות, שאף הביאו להודעה המביכה כי מפיקי "The Other Side" דחו אותה כי היא אינה "סחירה". ספק אם לגלם כוכבת פורנו (ולכו תדעו מה התפקיד ידרוש ממנה) הוא הדרך הנכונה שלה לחזור לקולנוע.

את הסרט יביים מת'יו ב. ווילדר, שיביא את כוכב סרט הביכורים שלו, ביל פולמן, לגלם את יו הפנר כאן. ההכרזה הרשמית על הליהוקים נקבעה לפסטיבל קאן.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?