"סופר 8" של ג'יי-ג'יי אברמס (יש טיזר!) דוחה את "משימה בלתי אפשרית 4"

היוצר ג'יי-ג'יי אברמס ("סטארטרק") אישר כי יביים את המותחן "סופר 8" (ש.ל.ר, Super 8), שאינו סרט המשך של "קלוברפילד" בניגוד לשמועות שנפוצו ביומיים האחרונים. "סופר 8" מבוסס על רעיון מקורי של אברמס אותו העלה על הכתב, וגם יפיק יחד עם סטיבן שפילברג.

עלילת הסרט נשמרת בסוד, וכל הרחשים סביב הסרט החלו ביום רביעי, כשעותקים דיגיטלים של הצצה מוקדמת (טיזר) לסרט נשלחו לבתי הקולנוע שהקרינו את "איירון מן 2". ההצצה המוקדמת מצורפת כאן בסוף המאמר, ומה שידוע בהחלט בינתים הוא שמדובר בהומאז' של אברמס לסרטים שגדל עליהם, כולל סרטי שנות ה-1970-1980 של שפילברג (בינהם "מפגשים מהסוג השלישי"). אברמס הוא אשף ביצירת הייפ סביב הפרויקטים שלו, וביחוד סרטי המתח, בעידן הדיגיטלי. לחצו כאן להיזכר בכמה מהאייטמים שמכונת יחסי הציבור שלו הוציאה לקראת "קלוברפילד".

"סופר 8" יופק בתקציב של 35-40 מיליון דולרים, והוא מתוזמן להתחיל בצילומים בסתיו הקרוב. הפרויקט הזה קיבל את הקדימות אצל אברמס, והוא מיועד לאקרנים בקיץ 2011. המשמעות הטבעית היתה דחיה של "משימה בלתי אפשרית 4": יציאתו של זה לאקרנים בארה"ב נקבעה ל-16 בדצמבר, 2011. אגב "משימה בלתי אפשרית 4", הסרט התחדש בבמאי: בראד בירד ("משפחת סופר-על").

הנה ההצצה המוקדמת לסרט:

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?